Dag allen, Weet iemand of het mogelijk is om als gewone sterveling de E3 beurs te bezoeken? Zo ja, lijkt het jullie dan leuk om dit op poten te zetten en iets te organiseren? Mocht het zo zijn dat je als gewone sterveling niet de E3 kunt bezoeken weet er dan iemand hoe ik dit geweldige spektakel kan gaan meemaken? Dit is echt een must voor mij, wil dit zo graag een keer met m'n eigen ogen aanschouwen. En JAAAAA het zal idd de nodige roeppies gaan kosten, maar dat is het wel een keer waard lijkt me zo. Groeten Bart.
Ja dat kan, maar dat kost je wel een godsvermogen. De E3 kaartjes zijn al niet goedkoop maar dan krijg je nog vliegreis, verblijfskosten en transportkosten ter plekke. En je moet ook nog eten. Reken er maar op dat je makkelijk een euro of 2000-3000 kwijt bent. Ik hoop zelf in 2005 te gaan
Ok het gaat dus een hoop roeppies kosten, maar het is dus wel mogelijk om kaartjes voor de E3 te kopen. Weet iemand ook waar ik deze kaarten zou kunnen kopen en heeft er iemand zin om mee te gaan in 2004? Ik neem aan dat er ook mensen van XBW zullen gaan en/of afgelopen keer zijn geweest misschien dat jullie wat meer info kunnen geven en misschien is het leuk om met jullie mee te gaan komend jaar. Ik sta althans te springen om het een keer mee te maken ( ik heb m'n koffers nog net niet klaar staan ) Groeten Bart.
Deze thread hoort niet echt in het website opmerkingen forum thuis, ik verplaats hem naar Xbox Algemeen.
de kaarten voor de E3 worden voor mij betaald en overnachten kan ik bij vrienden daar, ik ga duidelijk in 2004 er naar toe, kan niet meer wachten erop. Maar het is wel een cool idee om met meerderen te gaan.
Hoe duur zijn die kaartjes dan? Ik kan wel bij vrienden verblijven daar, alhoewel het vliegreisje toch wel weer erg duur kost
Kaartje opzich is ook weer een paar honderd dollar waart, dus ik zou nu maar alvast beginnen met sparen. Oh ja, en je mag alleen naar binnen als je een perskaart hebt..
Ok, er willen dus wel meer mensen naar toe, probleem voor veel mensen zal waarschijnlijk het geld zijn. Maar voor de mensen die dit geld wel hebben en er ook naar toe willen, hoe kom je nu als gewone sterveling daar binnen. Moet je perse een perskaart hebben? Zo ja, is dat te regelen via XBW? En lijkt het sommige mensen die serieus geinteresseerd zijn een leuk idee om er dan samen naar toe te gaan? Groeten Bart.
Je hebt geen perskaart nodig. Je kunt gewoon online kaartjes bestellen. Voor E3 2003 kostte de kaartjes voor 3 dagen toegang tot de beurs $325 per persoon. En je moet (officieel) 18 jaar of ouder zijn om naar binnen te mogen.
Ok, thnx das al een mooi begin, leeftijd is geen probleem, denk dat ik eerder een opa ben gezien de gemiddelde leeftijd van de bezoekers van XBW Nu alleen nog weten waar ik die kaartjes kan bestellen en of dat er mensen zijn die het serieus wat lijkt om in 2004 hier naar toe te gaan. Is er niet iets te regelen met de XBW crew? Ik neem aan dat jullie in 2004 ook weer zullen af reizen naar LA. Groeten Bart.
Het blijft maar een beetje stilletjes in deze thread, schijnbaar zijn er niet al te veel mensen die dezelfde "droom" hebben om het E3 spektakel een keer mee te maken. Maar daarmee is deze thread nog lang niet af hoop ik want ik heb nog bakken aan info nodig, dus please help me. Er zijn toch wel mensen die er wat meer over kunnen vertellen, er zijn toch ook mensen vorig jaar geweest? Kom op en deel je ervaringen!! En laat vooral weten hoe ik aan die tickets kan komen, das eigenlijk het belangrijkste. Vliegticket en Hotel is allemaal wel te regelen maar waar haal ik die E3 tickets? Groeten Bart.
Het lijkt mij te duur en bovendien zou je zoiets met bekenden moeten doen. Wel een belevenis inderdaad al zou ik een prijs winnen zou ik er zeker heen gaan.
Jullie? Hehe, I wish. Alleen Mirik zal waarschijnlijk net als afgelopen jaar weer afreizen naar Amerika. Voor de gemiddelde scholier hier zijn kosten gewoon de drempel, ook leeftijd is belangrijk. Daarnaast vindt de E3 plaats doordeweeks, wat voor de meeste hier ook niet ideaal is.