Ik wist niet in welk forum ik het moest zetten, maar ik dacht dat hier de beste plaats was. Ik vroeg me af of er nog mensen via Eindhoven reizen, dan kan ik meereizen, kvind het zo saai alleen in de trein, en degenen die niet via eindhoven gaan, kunnen zowiezo even neerzetten hoe ze er heen gaan. Voor andere mensen dan.
ik ben er binnen 30 minuten, maar hoeveel mensen komen er, en wordt er een presentatie gegeven, krijg je goodies mee naar huis ?
Ondanks dat jullie zeiden dat er maar 1 persoon mocht komen, heb ik toch 2 toegangsbewijzen gekregen. Ik heb ze gebeld, en ze zeggen dat ik gewoon iemand mee mag nemen.
owh, sorry voor de mensen die nou denken dat het mag, ik had ook de prijsvraag op insidegamer gewonnen, en daar mag je iemand meenemen.
ja, alleen het zit vooral met die gastenlijst, daar controleren ze het op, en dat is twee keer mijn naam, en 1 gast, dus ik weet nog niet of ik een derde persoon ga meenemen, stel je voor dat hij er niet in mag. Dan heeft hij een treinkaartje van 25 euro voor niets betaalt.