zeg lieftallige modjes ik ben een tijdje bezig met casemods en er zijn een heleboel leden die er meer over willen weten en natuurlijk er zelf aan mee doen kunnen jullie niet een apparte afdeling maken over dit onderwerp nu staat overal wel wat en kun je blijven zoeken
Er is te weinig animo om hier een aparte subforum voor te maken (dit bedoel je denk ik). Er loopt een groot [centraal] casemod topic met 2 voorgangers + de benodige info. Aan de [centraal] topics hebben we wel genoeg
Waarom een sticky? Als je het topic wil zien zoek je het op, is een topic niet meer populair dan blijft het gelukkig niet irritant nutteloos bovenaan staan. Is het wel populair en geen sticky zal het toch altijd bovenaan blijven staan
vrag er anders om, maak een central topic ofzo iig: http://projectlcwd.dev-c.nl/images/fotos mijn casemodje
ja alleen om xbox en mensjes hier geen foto,s en gespreken gaan houden over case mod ik stelde alleen een vraag en die is naar behoren beantwoord (twas niet wat ik wilde horen ;-) )