America's Army probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door live4xbox, 12 nov 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb America's army gedownload en de basic training en nog wat trainingen heb ik al af. Ik zou eigenlijk gewoon online kunnen volgens het spel, maar elke keer als ik een server opstart is ie er bijna (ik hoor al spelende mensen) en dan gaat hij weer naar het begin scherm en komt dat menu geluidje weer en start die hele server niet op:'-(

Weet iemand hoe dit kan en hoe het te verhelpen is?

alvast bedankt:)

2. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar login.americasarmy.com Voer daar je Username en password in, selecteer dan Change Profile en vul daar alles weer in dan ok en dan moet ie het doen! Je account is namelijk niet ge-update voor 2.0

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0

o tnx man , hebben meer dat gehad?

4. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja iedereen moest dit doen

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx:)

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het nog steeds niet, ook is het heel raar dat wanneer ik op ok druk wat jij (Slofsky) zei dat hij dan niet zegt van Ok hij is geupdate maar hij springt gewoon weer naar profile, en ik heb het geprobeerd een server te joinen naar hij doet hetzelfde als voorheen, hoe kan dat?

- Je hoort mensen schieten en daarna denkje van o hij gaat in de game.....en dan gaat hij terug naar hetmenu , zegt ie "Loading Map" en dan doet ie het vervolgens helemaal niet.:{

Moet je misschien alle voorgaande patches ook geinstalleerd hebben? Ik heb gewoon geluk 1.9 full install gedownt en daarna die van 1.9 naar 2.0 erover heen gedaan.

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  7. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    OEW DAN WEET IK HET Oplossing voor het Patch probleem!
    Gepost door : Poland
    8 November 2003

We zijn op de hoogte dat sommige spelers problemen hebben met het patchen van 1.9 naar 2.0.
    Dit kan verband hebben met een conflict met het Keyboard Bindings INI bestand.
    We hebben een oplossing die je kan helpen.

Een quote van het ontwikkel team:
    "Als je het KeyBindings.ini bestand hebt veranderd, moet je het origineel weer terugzetten voordat je de patch kunt gebruiken. Als je geen backup hebt van het bestand, kan je het hieronder downloaden."

http://www.americasarmy.com/downloads/files/KeyBindings.ini

8. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je punkbuster wel aanstaan ? |:-

Deel Deze Pagina