Jongens(en meiden natuurlijk) vraagie. Per set best of 5 games(1e die 3 wint) dat zijn vlgs mij nieuwe regels bij het tennis ook dus dat klopt wel. Maar (ook bij de heren) best of 3 SETS?(2 winnen), klopt dat wel :| of is dat alleen bij easy(moet tog ff de besturing leren ). Ik vind het een btje vreemd, want naar mijn weten is het tog echt nog best of 5 sets(3 winnen), en CKER bij een grand slam(bij Roland Garros was het dus ook 2 sets winnen)!!!! Klopt dit(is het dus gewoon fout in top spin) of is dit een nieuwe regel, of ligt dit aan de moeilijkheidsgraad?
Dit is geen fout, Top Spin is een arcade tennisser. 5 sets is gewoon te lang. 3 sets zijn meer dan genoeg voor 1 match. Je kan ook bij bijv. exhibition gewoon ook meer instellen.
Er zijn nog zat toernooien waar gewoon best of 3 wordt gespeeld. Het is echter voor het spel niet interessant om constant best of 5 te spelen.
'Best of 5' is trouwens inderdaad alleen bij de 4 Grand Slams standaard. Verder wordt er in de finale van de Masters Series toernooien ook om best of 5 gespeeld.
Ok ik dacht al, maarja wel jammer, hadden ze misschien je beter de keuze kunnen voor stellen voor dat j aan j carriere begon wil j 'echte' toernooien spelen, of arcade, k vind 5 sets juist leuk, 3-2 winnen ofzo, maarja daar moet ik maar doorheen kijkeh, verder is het een prima spel