Heej, ik kijk net op gc shop.nl en ik zie Sega gt online staan voor 35 euro. Hij komt 14 november pas uit, en dan al zo goedkoop. Daarom ook mijn vraag is dit de VOLLEDIGE gt 2002 met online mogelijk heden of is het gewoon een aparte game die online only is ofzo ? Anders ga ik ehm ff gauw bestellen
et is gt 2002 met online play, meer auto's meer banen meer functies alleen dezelfde gameplay.....cker de moeite waard dus voor 35 euro
Ik vind de auto's in Project Gotham Racing 2 veel beter dan die klassieke amerikaanse auto's. Rij liever in een Ferrari Enzo dan in een Ford Mustang.
Ik heb hem gepre-ordered. Ik vind de controls van GT beter als PGR. Uiteraard moet ik PGR2 wel hebben, al is het maar om het hebben. Beter komt GR Online ook donderdag al.... ik ben vrijdag vrij....
maar de mode was/is bij GT veel beter dan bij PGR. eigen garage lekkere banen om te racen. PGR altijd die k*t kudos en je hebt niet egt een baan waar je snel door de bochten kan. maar mooier was hij zekr wel. en het waard kopen; zo is de gt online ook
Ik vind SegaGT2002 een brilliante game, 1 van de beste Xbox games(ik heb er zo'n 30). Ik ga echt zeker het vervolg meteen kopen.
Begint een rage te worden, alle only-online games de deur uit voor een betaalbare prijs en zo zou iedere game moeten zijn............. 70,- Euro voor een game, das 154,- Gulden! Die mensen moeten echt even dimmen met die prijzen, maar als dat de games-business stabiel houdt...... oke dan maar. :{ Kelovitz