hey ik weet niet of het erg is maar ik weet niet wanner halo2 uitkomt. sommige zeggen in november anderen zeggen niet in 2003 ik weet het niet en ik kan het ook niet vinden. weet iemand welke datum? :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Eigenlijk weet niemand het zeker. Bungie zegt alleen: "Halo2 will be done, when it's done" Je zou dus moeten afwachten
luister, het is nu te vroeg om je al te verheugen op Halo2...misschien released bungie in hun oneindige goedheid een screenshotje of twee net kerstmis..een nieuwe trialer of een demootje...maar het zal nog een tijdje duren voordat wij Halo2 in onze armen kunnen sluiten. Vermaak je in de tussentijd maar met alle andere on en offline toppers (zie DE GAMES VAN NOVEMBER artikel: denk aan Top Spin, Amped 2, RainbowSix3, CounterStrike, Worms, Sega GT, Project Gotam Racing, Halo )
Het is en blijft onduidelijk wanneer halo2 uitkomt, laat bungie maar lekker knutselen aan halo2. Ik wacht wel......
Ze hebben echter wel een indicatie gegeven dat Maart/April niet ver van de uiteindelijke release ligt, maar ze hebben idd nog niks vrijgegeven over een daadwerkelijke release. Het blijft gewoon wachten.
Als het spel wordt uitgesteld naar laten we zeggen September zou ik wel flink balen maar ik zou aan de andere kant ook wel blij zijn dat ze extra tijd nemen om er een nog beter spel van te maken.
Threads openen alleen om te vragen naar een releasedatum nergens voor nodig. Ten eerste is dat bij een game als Halo2 nog helemaal niet duidelijk, dat blijft gewoon koffiedik kijken. Daarnaast kun je voor al je releasedata terecht op www.tothegame.com. Verder biedt dit topic niets wat de bestaande Halo2 threads al bieden, dus deze gaat dicht. en D@ M@STER, gebruik voortaan a.u.b. de knop ipv 3 posts achter elkaar te plaatsen. Closed.