Uitgewerkte skillsverdeling voor Topspin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Beau, 11 nov 2003.

1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    van die tabel klopt niks, defensief heeft bv +1 speed en powerfull +2 power

2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik moet nog tot 17:00 uur werken.

3. Super Cooper

Super Cooper My set of wheels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het gevoel :mad:

4. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad dat de slice een van de belangrijkste skills is, hoe vaak sla je een harde service niet met een slice terug?

Ik heb nu:

Service: ****
    Backhand: *****
    Forehand: *****
    Volley: niks

Skills:

Curved Service
    Power
    Ace
    Slice

Ik sla per wedstrijd gemiddeld 15 aces. Dat is echt niet overdreven.
    Ik sta nu 145 official en 112 exhibition.

En ik merk dat de srvice wel degelijk uitmaakt ik krijg meestal op me eigen service games 1 of 2 punten tegen dus ik loop daar makkelijk doorheen. En leg de druk bij de tegenstander die wel elke keer zijn games moet halen.

En dat kom ook voor een groot gedeelte door die slice. De 1e paar keer slaan ze hem niet een terug vaak, okmdat het van rechts lijkt alsof ie uitgaat. en daarna dan draait ie heel vaak op het lichaam waardoor er een mindere bal terugkomt en jij het initiatief kan nemen in de ralley met je 5 ster fore en backhand.

Dat ik geen volleys kan slaan heb ik tot nu toe nog niet echt veel hinder van ondervonden....

Misschien dat iemand mijn caracter kan beoordelen, zelf vind ik hem echt goed spelen...

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weliswaar offtopic, maar toch.

Ik ben spontaan nog geen Nederlander of belg tegengekomen. Heel veel Fransen (makkelijk te verslaan), aardig wat engelsen (moeilijk te verslaan) en een enkele verdwaalde duitser of oostenrijker. En afhankelijk van tijdstip ook uiteraard amerikanen.

6. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan je ok effe zegen wat je talent is dat is namelijk ook wel handgi om te weten

7. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt wel of iedereen moeite heeft om die 4e skill te kiezen.

Slice is namelijk lekker voor de return, maar tijdens de rally's vertraagd ie alleen de bal en krijgt je tegenstander meer tijd om een harde bal te slaan.

Heb je volley skills en kies je smash dan kunnen ze bijna niet over je heen lobben en kan je de punten dus kort houden en leg je de druk op je tegenstander.

Met Top Spin kun je echter weer je tegenstander de baan uitspelen en zo een opening maken voor een approach of winner.

KEUZES, ik word er gek van :)

Maar zonder gekheid, welke 4e skill is het nu helemaal waard. Ik had gelezen dat de Top10 op XBL alleen maar boomlange gasten zijn die serve/volley spelen.

8. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen sterren aan je serve is juist dodelijk. Mijn services zijn vrij hard en daardoor heeft die ander moeite met returnen. ff service volley spellen en t punt is bijna binne. Ik heb de game pas sinds vanmiddag en ben vrij alround maar service en volley zijn t belangrijkt voor me. daarnaast heb ik precision, power de rest komt nog. zodra ik compleet ben ga ik online dus beat ik jullie dan wel. hopelijk

9. ferrari4ever80

Leuk Bevonden:
    0
    Steve shit. Jij gaat van een koude kermis thuiskomen

de singleplayer is NIKS maar dan ook niks vergeleken met XBL.

Het is ongeveer een grand slam x3

Service = echt niet meer dan 2 sterren waard op XBL

Iedereen op xbl kan een risk service moeitloos retourneren.

IK ben nu 145 van official en 112 exhibition en ik heb

2, 5,4,4 en ik heb al verschillende keren mensen met een 5* service op love gebroken, dus vergaap je niet aan de singleplayer mode....

10. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    Online gebruikt bijna iedereen die risk serve (of cheat serve :))
    Dus je kan in principe makkelijk 2 sterren voor serve nemen en dan ACE skill. Heb gelezen dat mensen met 2/3 sterren net zo hard serveerde als met 5 sterren.

11. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    Welke skills heb je gekozen ferrari4ever80?

4e skill: Top Spin, Slice of Smash, wie heeft het antwoord? :)

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    2,5,4,4 lijkt me sterk 2+5+4+4=15 en je magh er maar maximaal 14 gebruiken of ben ik nou gek? :confused:

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb 2 + 5 + 4 + 3 dat pakt best goed uit moet ik zeggen :p

14. ferrari4ever80

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry DS The Best

die 4 van volley moet een 3 zijn.

Ik heb als skills:

Service Return
    Speed
    Passingshot
    Topspin

En daarmee kom ik toch aardig ver moet i kzeggen, service vind ik dan niet echt heel belangrijk.

Vorodeel van topspin boven slice vind ik dat je met de topspin bal bijna niet meer uit slaat...

slice is ook echt top, maar das een verdedigende slag terwijl ik liever zelf het inititatief in ralleys heb.

15. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ook fout, hier is de goede verdeling:
    defense:
    power -1
    speed +1
    angle +1
    precision -1

technicien:
    power -2
    speed 0
    angle +1
    precision +1

powerfull:
    power +2
    speed -1
    angle 0
    precision -1

16. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn character toch maar wat minder op de volleys en service laten richten. forehand en backhand wat meer naar voren gehaald. Ik heb nu ook riskshot als abbility en ik moet zeggen dat dit hierdoor veel makkelijker is. Als service is het zowiezo al erg makkelijk maar tijdens de rally kan ik ook meteen risken, pak je zo de mathc mee. En Ferrari gozer, online is t gelukkig een stuk moeilijker. heb net bij een maat van me gedaan en ben echt een paar goeie tegen gekomen. gelukkig dan maar

17. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom verteld onze groote vrien milo NL niet even hoe zijn gast zijn skills zijn verdeeld:confused:

Deel Deze Pagina