hallow ik wil wetn of iemand weet hoe een muziek remixer heet zodat je muziek kan mixen op je computer ik bedoel geen musikmaker etc. maar gewoon een mix programma tietel wie weet er een ?????????????
is er ook een waarmee je 2 of meerdere liedjes door elkaar kan mixen en er zijn inderdaad veel lp fans zoals ik
ja maar ik zoek een heeeel makkelijk progje waarmee je instens tweeliedjes samen kunt mixen want ik heb er ale een paar gehad maar cdie zijn veel te moeilijk
Ik kick 't maar ffe omhoog.. Ik zoek namelijk precies hetzelfde. Gewoon aantal nummers mixen, ect. Heb namelijk aantal goede creaties in m'n hoofd en wil ze graag uitwerken (Bestaande nummers) Dus niet zelf maken. Wat kan ik gebruiken?
Virtual dj , dat gebruik ik , zeer relaxte en je kan 2 liedjes door elkaar mixen en je hebt een heel pakket aan effecten en samples erbij die zeer handig zijn!! grtz
Ik heb nu atomix mp3 (trail versie, maar snap niet wat er anders aan is...) Kan 2 nr's door elkaar mixen, hoge/lage tonen weghalen, paar effecten ect. maar niet opslaan. Bij welk programma kan ik 2 (Of liefst meer) nummers door elkaar mixen, én opslaan... /edit. Kan tóch opslaan! alleen wel maar 2 nr's///
In principe kan je zelfs met windows recorder mixen . Gewoon eerst met je liedje mee tappen om de bpm te bepalen, en dan je andere liedje zodanig vertragen/versnellen dat ze gelijk lopen... Echter in de realiteit is muziek mixen nog best ingewikkeld.... En ookal heb je het meest geavanceerde programma/device, dan nog heb je kans dat het zonder enige kennis van muziek niet lukt.
gebruik "traktor" rare naam ik weet het maar hiermee kan je mixen en de snelheden enzo aanpassen. en dat soort dingen