Er zijn al veel topics maar nog geen antwoordt, kijk es naar je discs Staan er bij iedereen kleine krasje op na het spelen?
OK, het was soort wel een beetje overdreven Maar het kwam er wel op neer, heel zachtjes licht zitten schuren precies op het plekje waar hij de krasjes maakt en volgens mij maakt hij nou toch echt geen krasjes meer!
Ja, ik! En mijn xbox wordt deze week dus voor de TWEEDE keer teruggestuurd. Ik heb een soort 'regenboogje' met allemaal kleine krasjes van ongeveer 0,5-1 centimer lang. Verder heb ik dus ook last van een xbox die weigert verder te gaan naar 'het volgende level'.....]:- ]:-
Nee, weet je zeker dat het niet gewoon die vage kringetjes zijn. Die horen gewoon in xbox schijfjes . Als het niet alleen spellen zijn met die krasjes is het een probleem.
Er staan op onregelmatige plaatsen som heel minieme krasjes, je moet echt enorm goed kijken om ze te zien. Kga zien hoe het verder evouleert hé.
Okee, even voor de duidelijkheid.Op elk XBox spel zitten als je goed onder een lamp kijkt allemaal kringen op onregelmatige plaatsen.Ik dacht eerst ook dat het krassen waren maar op nieuwe spellen zitten ze ook.Heeft iets te maken met de produktetechniek of zo.Als je alleen die hebt is er niks an het handje, maar als ie ook muziek CD's en DVD's krast of de kringen worden steeds erger is er stront an de knikker. Snappewehem?