Het spel zou vandaag uit moeten komen maar de winkels weten van niks weet iemand misschien wanneer dit spel op de xbox uitkomt
'Winter 2004' wordt nog steeds gezegd door Codemasters, dus volgend jaar in de periode tussen januari en maart
Hmm, volgens het artikel (de games van november) deze week, maar volgens een mailtje van Codemasters pas in de lente van 2004
Hmm dat is dan een vrij grote fout daar Flashpoint al een maand of 6 voor winter 2004 staat, en niet voor november.
hehe, dat kan best, maar het is jullie artikel Zou graag willen dat jullie gelijk hebben, het wordt namelijk wel eens tijd dat OFP op de Xbox uitkomt !
Zeker, hoewel ik erg benieuwd (lees= bang) ben naar de uitwerking op de Xbox... Er zouden al wat 'technieken' van OFP2 in zitten, dát klinkt in ieder geval wel enigszins hoopgevend...
ik ben ook erg benieuwd want deze game zal brengen op de xbox en hoe met de controls zal worden omgegaan
ik zou maar niet te veel van deze game verwachten, IGn heeft het een 6 gegeven precies weet ik neit maar het was een 6 en er zijn nog meer negatieve reviews verschenen weet alleen niet meer van welke sites
op www.tothegame.com staat hij nog op TBA ( to be announced) er staat dus nog geen releasedate vast.. http://www.tothegame.com/search.asp?title=flashpoint Gaat deze trouwens Live?