counter strike en systemlink

Discussie in 'Algemeen' gestart door atalayender, 13 nov 2003.

1. atalayender

atalayender Forza Don Gianluca

Leuk Bevonden:
    0
    dat er systemlink aanwezig is bij cs dat weet mijn oma ook wel, maar 8 spelers hoe dan???

via 8 xboxen---> dan is het gewoon crab want waar ga ik 8 xboxen vinden voor systemlink!!!

of 2 xboxen--->net als bij halo...4 vs 4 op twee xboxen

that is what the question is

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Een gokje dan:

Er zit geen splitscreen in, dus dan is de kans klein dat je in system-link opeens wel splitscreen kan spelen. Ik gok dus een speler op een Xbox.

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    In deze build dus er is nog hoop, want 8 xboxen bij elkaar krijgen lukt wel maar ook nog met 8 counterstrike games enzo.
    Maar goed.

4. SlyRacoon

SlyRacoon All gamer, no flamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hopeloos, nietwaar? Ik wil ook weer eens een lekker systeemlink spel, aangezien we met de plaatselijke clan (& co) alleen maar HALO spelen. Project Gotham Racing 2 kan met meer spelers op een Xbox en dan systeemlink, maar dat is een racespel.

Als het niet XIII wordt, zal het Unreal Championship 2004 worden, maar die kan me niet echt bekoren. Anders vrees ik dat het wachten wordt op HALO2, waarschijnlijk volgend najaar*. Of Far Cry :)

*HALO2 is dus uitgesteld. Dat vergroot de kans dat Microsoft het spel te groots vindt om volgend voorjaar uit te brengen, en ermee wacht tot volgend jaar november of december. Bereid je maar vast voor op zo'n nieuwsbericht... want geloof me op mijn woord, zo'n bericht komt eraan :'-(

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Grappenmaker. Ze gaan de release echt niet nog eens zeven maaden later maken. Halo 2 is gegarandeerd een succes, ook in het voorjaar.

6. SlyRacoon

SlyRacoon All gamer, no flamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil :)

Maar ik weet beter :|

Deel Deze Pagina