Als je een spel wilt maken over vampieren en andere bloeddorstige demonen, zul je een stijl moeten neerzetten die de speler meevoert naar een wereld vol gotische sfeer en enge kastelen. Legacy of Kain: Defiance doet dit, en hieronder kun je goed zien dat ze er aardig in zijn geslaagd. Voor het eerst zul je ook de twee aartsvijanden Kain en Raziel tegelijkertijd in één spel zien. In Legacy of Kain: Defiance krijg je de mogelijkheid om te kiezen uit twee characters: Kain en Raziel. Raziel is een Soul Reaver, maar even dodelijk als Kain. Kain bezit nog wat extra magie om zichzelf van extra spectaculaire aanvallen te kunnen voorzien. Beide karakters bezitten uiteraard nog een mooi wapen wat zeker van pas komt in een hack ’n slash game als deze. Bloed gegarandeerd! De graphics zien er prachtig uit, en dit kan nog best een leuke spannende actie/adventure worden. Vooral het spelen met meerdere karakters lijkt een leuke toevoeging te worden aan het spel.
Dit spel ziet er inderdaad veel belovend uit.Ik ga hem zeker halen Want, Het is een bloeddorstig gaaf spel... Mijn mening =absoluut kopen waard
Ten eerste, gebruik in godsnaam deze knop eens. Ten tweede, ik ga zeker voor deze titel. Heb alle Legacy of Kain games nog gespeeld, en zie dan ook erg uit naar deze.
damnz post niet 3x achterelkaar ofzo, en ja dit spel ga ik zeker haleennn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de vorige zoog (kwa besturing) als ze dat vebetert hebben ruil ik hem wel een keer met iemand. Als die hem uitgespeeld heeft.
Tja, daar kom je pas achter als je hem gespeeld hebt he. Ik ben een fan van de Soul Reaver games, maar om beter te zijn dan Devil May Cry 1 moet je toch wel van hele goede huize komen. Desondanks denk ik toch wel dat het een goede game zal worden en ik ga hem zeker halen, maar DMC 1 verslaat hij zeker niet imo. De nieuwe Castlevania staat trouwens ook op mijn wannahave lijstje.
god wat ben jij iri zeg !! heb toch geduld.. hou gewoon deze site in de gaten: http://www.legacyofkain.com/ dan kom je er snel genoeg achter of kijk op http://www.gcshop.nl/ voor een pre-order.....