Ik kreeg bij mijn xbox een kaartje waarmee je je xbox kon laten registreren door het serie nummer op te schrijven en je eigen gegevens. Heeft iemand dit ook gedaan en zo ja wat krijg je dan extra? Ik had namelijk van een vriend gehoord die zijn ps2 heeft geregistreerd dat hij gratis demo's thuis kreeg gestuurd
Je moet je xbox registeren zodat je geholpen wordt als je xbox naar de filistijnen is, moest ik ook doen, anders kon die telefonist me gegevens niet bijhouden ofzo. k'heb er trouwens nix van ontvangen hoor...
Dat registreren is inderdaad puur om administratieve redenen, je verdient er verder niks mee. Je kunt alleen sneller geholpen worden als je Xbox support nodig hebt.
he jammer... ik had gehoopt op wat free stuff. Wat ik trouwens laatst van dezelfde gast hoorde is dat je je voor bepaalde games kon registreren zodat je gratis de demo krijgt thuis gestuurd. Hij vertelde dat hij dit met tekken 4 had gedaan. weet iemand of dit waar is?
hmm ik krijg met de kerst een X Box , dus eh ik zal het da naar (Kerst Vakantie?) Snel doen ik kan nie w8ten oh ja ik heb al een PS2 !!! kassa !!!
Klopt alleen kwa snelheid maakt het niet veel uit, je moet dan je gegevens als nog geven als je belt met de hulplijn. Dus dat scheelt twee minuten ofzo.
Van extra games weet ik niks van! Anders ga ik nu mijn XBox 10 x registreren en misschien.... krijg ik wel Top Spin, Links, Crimson Skies enzenz