Bij Yony thuis, 4 vrienden, we zitten te Haloen. Paul en ik zijn heel goed, de andere twee niet zo goed als Paul en ik. We spelen eens in de week sinds anderhalf jaar geleden samen. Ok whatever :/ in ieder geval: Wij zaten dus te spelen en, ooh het was onbeschrijfbaar...zo ging het: Multiplayer bloodgulch free4all. 4 players. <YoNy>(Ik) en Exhile(paul) zijn allebij 1 punt van de 50 frag max af...er speelt Gothrock op de stereo...YoNy en Exhile gaan allebij tegelijk het rode base platform op, allebij met maar een plasma pistol, we springen tegelijk al schietend het gat in de base in Boven op de base: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ------YoNY------i--------------> i i <----------------i----------------Exhile i i iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Eenmaal geland gaan we elk voor de shotgun die aan de oost en west kanten liggen , je hoort via dolby "KlickKlach" van 2 shotguns vrijwel tegelijk: In de base: iiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiii i i i i i (shotgun) YoNy-----------------> i i <--------------- Exhile (Shotgun) i i i i i iiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiii We draaien allebij rond en *woord voor harde knallen* iiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiii i i i i i i i YoNy------------> <--------Exhile i i i i i iiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiii Het is dus allemaal in 2 seconden verloopen...."Game over" zegt de stem....... Ik kan het zien: YoNy!!!!!!!1st place!!!!!!!!!!! maar ik ben de enige want de rest heeft hun oogen dicht in afwachting. En toen viel mijn broertje over het snoertje van de stekker.... Ik wist dat ik had gewonnen, maar hoe zou ik dat ooit kunnen bewijzen. . Nouja, iig hebben we er een mooie scene aan over gehouden! PROOST! P.S de tekeningen kloppen niet precies in de echte post...wacht ff
hmm heel erg schokkend nieuws denk persoonlijk dat je dit beter in een ander forum kan plaatsen... want het gaat niet echt over nieuws over een game of whatever ...
wel leuk dat je dit heb meegemaakt maar als iedereen zou melden dat ze iets speciaal hebben, en daarvoor meteen een nieuwe thread voor zou openen dan krijg je een behoorlijke overvloed van nieuwe threads
fok dat ge i het zag er goed uit toen ik de post maakte.... Noja iemand had gelijk als iedereen zo gaat posten krijg je een overvloed dus doe maar dicht als dat moet... was wat opgewoned weet je.....
Whehe ja dat heb je wel eens als je een vette actie maakt met een game Als alles gewoon perfect gaat stroomt de adrenaline door je lichaam
geweldige tread........................................... alsof dit niet vaker gebeurt, maarja het wordt pas echt leuk als je met z'n 12 en op de score wachten en dan net de hup uitschakelen
ik snap echt geen drol van het hele verhaal? en def, je kan niet via system link via de headset praten, omdat toen Halo uitkwam, Live, en dus ook de communicator er niet was...
Misschien moet je er een boek over gaan schrijven.... Maar dit gebeurt wel vaker bij mensen. En ga je die tekeingen nog maken....zit te trippen
Ga hem nou niet zitten afzeiken.... Wat er zo speciaal aan is: Het was superspannend en ze schoten elkaar beide tegelijkertijd dood... Lezen schijnt ook een vak te zijn :{
Ok, om de domme illusie te voorkomen dat ik aan het ego-trippen ben, laten we het zo doen: Vertel over iets dat JIJ hebt gedaan.