Missen we nog een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door houtbakker, 13 nov 2003.

1. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Soms hoor je wel geluiden, alhoewel de laatste tijd minder, dat de X-Box geen eigen sterke line-up heeft. Mijn idee is dat dat helemaal niet meer zo is. Missen we als X-Box liefhebbers nog games? Mijn idee is van niet...

2. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We missen een soort webcam voor xbox.EIgenlijk wel ideaal voor live kan je elkaar zien en spelen.EN dat webcam moet een foto van je gezicht maken dat je dan je eigen gezicht op een spel zet zoals tonyhawk,fifa,nba enz... Dat mis ik

3. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mij idee hebben we zo'n beetje alles wat we willen. Zelf zou ik niet weten wat we missen. De andere consoles hebben naar mijn idee ook niet veel meer in petto voor ons.

@xbox_god
    Over het online spelen met de xbox moeten we naar mijn idee al helemaal niet zeuren, de xbox loopt sterk voor in de online mogelijkheden. Ook zijn er veel meer spellen voor online beschikbaar dan bij PS2, daar zijn het er nog maar 4 (volgens mij)En dit hoort trouwens niet bij de line up.

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  4. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het RPG genre magertjes is. Niet zo'n probleem voor mij aangezien ik toch niet echt fan ben dervan :p

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nou, dat heb ik dus allerminst nodig. :{

Veel games laggen nu al als de pest, dus waarom gooien niet meteen beeld, stem en het spel tegelijk.

Aan spellen hebben we niets nodig, wat we nodig hebben is (meer) dedicated Xbox Live servers van Microsoft. :cool:

6. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik mis een beetje de adventure games zoiets als starfox op de gc.
    We krijgen Kameo maar dat duurt nog zo lang!
    RPG` s krijgen we genoeg binnekort, we hebben al morrorwind en kotor en we krijgen nog fable sudeki en tru fantasy online.
    Verder vind ik dat xbox een erg sterke line-up heeft,
    leuke thread btw

7. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty?:9

8. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    We missen:
    - eyetoy (PS2),
    - fatsoenlijke lightgun games (dus niet dino crisis) (PS2)
    - race games met volledige ondersteuning voor force-feedback sturen (dus niet alleen rumble, maar ook weerstand, zodat je 't begin van onderstuur kunt voelen a la GT3 op de PS2 met een Momo stuur)
    - muziek games a la Gitaroo Man of Frequency/Amplitude (PS2)
    - dansgames (maar een eerste DDR komt eraan)
    - moderne (arcade) flight/chopper sim a la Ace Combat 4 (PS2)
    - fatsoenlijke platform game (Cube)
    - action-adventures met diepgang en breedte van Zelda (Cube, PS2)
    - (in Europa): Nascar races
    - tank sim a la M1 Tank Platoon, of de tank missions in Operation Flashpoint

Mbt tot Xbox Live is 't belachelijk dat we de preview movies zoals te zien www.xbox.com niet via de Xbox kunnen zien. Daarnaast is clan support (zoals in PS2's SOCOM wel prettig).

9. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weinig te klagen, omdat mijn favo genres racen, shooter/actie en sport zijn. Alleen een voetbaltopper zou wel lekker zijn (PES of een titel van Microsoft zelf)

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Goede Japanse RPG's zoals die van Square, en goede japanse Anime-games, zoals bijvoorbeeld de Naruto game voor de Cube; Cellshaded beat-em-up.

Daarnaast zou een side-scrolling platform game zoals Viewtifull Joe ook wel fijn zijn, en een spel als Monkey Ball.

Ico lijkt me ook wel erg cool, maar men zegt al dat Prince of Persia veel op ICO lijkt qua puzzels.

En uiteraard moeten we een ProEvo Soccer game krijgen op de xbox, want nu hebben we nog geen prima voetbal spel.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    We missen een game ala Final Fantasy. Als Sudeki dus is effe opschiet.. :9

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Opzich is dit wel een leuke thread. Op het begin hadden we ook een slechte lineup. Maar nu is dat reuze bijgetrokken, en hebben we eigenlijk de beste. PS2 heeft nauwelijks iets meer om mee te pronken. Nouja, de Final Fantasy serie (maar die is eigenlijk prut) en Gran Turismo. Maar die laatste vinden wij niet erg, wij hebben namelijk PGR2 :cool: En Sony's paradepaardje Grand Theft Auto komt nu ook naar de Xbox! Geweldig :D

Maargoed, wat wij nog missen is leuke games à la mario. Dus gewoon leuke kinderlijke platform spellen. Maarja, het is ook niet simpel om een soort mario game te maken waar wij tevreden mee zijn.
    Verder mis ik nog partygames. Zoals marioparty. Die zouden we meer moeten hebben. Shrek en Fuzion Frenzy zijn niet zo top.

13. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik mis nog een goede snellle shooter aka unreal championship

*kijkt op release lijst waarneer halo uit komt zucht.....

14. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar op Fable en Sudeki, als die er zijn veranderd er waarschijnlijk veel aan de huidige RPG line-up

15. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield Vietnam zou een hele mooie game zijn voor de Xbox.
    Als EA uiteindelijk toch meewerkt aan Xbox Live, zou Battlefield erg goed zijn. Want wat ik tot nu toe van die game heb gezien vind ik erg goed.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik mis op dit moment vooral een aantal goede survival horror games op de Xbox. Eigenlijk heb je alleen nog The Thing, Silent Hill 2 en Project Zero. Ook qua goede platform games is het maar teleurstellend. Titels genoeg, maar ze kunnen voor geen meter tippen aan bijv. de Jak & Daxter en Ratchet & Clank games op de PS2.

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  17. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn heel veel dope XBox games op dit moment, maar het altijd beter.

Gran Turismo en PES zou ik heeel graag op de Xbox zien.

18. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Degelijke headsets zouden wel fijn zijn, ik ben dan ook wel lomp met mijn spullen, maar iedereen die ik ken hebben al hun 2e/4e headset in gebruik

19. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie heel graag GTA 4 ook op de Xbox, maar ik denk dat dit niet gaat lukken. Of als het gaat lukken zal ie wel veel later komen, zoals GTA 3 en GTA Vice City.

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    broken sword gaat het adventure gat opvullen.
    Een RTS met goede besturing, toen we nog op de PSX aan het gamen waren zei iedereen dat er geen Shooters op de console thuis horen.
    En toen kwam de xbox met Halo, dus waarom geen RTS?

Deel Deze Pagina