MOH: Rising sun!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 28 apr 2003.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind shooters ook erg leuk, vooral 2e wereldoorlog, maar ik spaar voor een pc, voor battlefield online, als je het over een goede 2e wo game hebt.
    ik zal wel proberen deze 2e hands aan te schaffen

2. marc1234

marc1234 ///M-Tax\\\

Leuk Bevonden:
    0
    Moh is een van de beste 2nd ww fps ooit uigebracht....ik vind zelfs dat battlefield er niet aan kan tippen....Maargoed dat is pc...over rising sun, Het wordt uiteraard heel erg bruut maar ik kijk meer uit naar men of valor.

Maar ik ga zeker deze game kopen_O_

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    frontline had weer dat 'one-man army' gevoel je knalde 1000 duitsers in je remi neer voordat je bij een rasechte eindbaas kwam.
    WO II of niet? daarom denk ik dat call of duty beter aan het oorlogs gevoel voldoet. Bovendien de nieuwe gun aanzichten bij Call of duty zien er goed uit. Misschien dat ik deze nog een keer huur. Maar zo lang ik nog steeds het PSX gevoel heb hoef ik het niet te spelen.

4. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al? en wat vind je er van?

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik koop hem zeker nog een keer maard an voor de ps2 dan kan je online8)

6. SPARTAN-III

SPARTAN-III .

Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel nu al uit want hij ligt nergens in de winkels

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als het goed is komt hij op 28 november uit.

8. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    officieel was ie toch donderdag uitgekomen? 13 meende ik.
    want dat ze hem hier niet hebben zegt niet zoveel, klein stadje in Friesland

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alleen wanneer Friesland tegenwoordig in Amerika zou liggen ja. :+

Nee in Amerika is de game dus pas geleden uitgekomen. Geloof me nu maar als ik zeg dat als hij nu al uit was dat ik hem dan ook al lang zou hebben. :) Dus gewoon nog eventjes wachten tot de 28ste.

10. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    dat friesland NIET bij Amerika hoort hoef ik toch niet uit te leggen?
    ik meende dat ik dat ergens gelezen had, maar helaas

11. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
  12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    OMG ik maakte maar een grapje hoor. :)

En toch ga ik hem halen. Ik heb iedere Medal of Honor gespeeld op de consoles (pc versies niet) en ik ben en blijf een fan.

13. SPARTAN-III

SPARTAN-III .

Leuk Bevonden:
    0
    op veel nederlandse sites staat 27 of 28 november
    13 november was volgens mij de release in de vs. hoe dan ook ik ga hem zeker kopen en ik weet niet wat er mis is met die gamerankings want rising sun schijnt in alle opzichten verbeterd te zijn

14. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook

ik had het uit de laatste Game Quest die ik gekocht hadf voor je raad het al de preview en poster van Rising Sun, en daar staat:
    MEDAL OF HONOR: RISING SUN PS2, GameCube eb Xbox Release: 11 november 2003.

15. Skycraper

Skycraper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt een K*T spel... dit team heeft het het slechtste werk gelevered als je een echte shooter wilt neem dan call of duty en koop die dan maar voor de pc ofzo want dit wordt niks :)

16. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    en waar bazeer je dat op?

17. Skycraper

Skycraper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon als je call of duty vergelijkt met dit spel dan is het een stuk minder realistisch en ziet het er lang niet zo mooi uit. verder ben ik misschien wel iets te ver gegaan ... maar ik blijf er wel bij dat call of duty beter is..

18. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het eerste level van dit spel zit je op een marineschip dat onder vuur wordt genomen door vliegtuigen. Dit is best wel indrukwekkend gedaan. Vergelijkbaar met de landing in Normandie uit de vorige medal of honor. Volgens mij is het spel wat betreft graphics te vergelijken met het vorige deel. Dus vond je de vorige goed dan deze ook denk ik........

19. marc1234

marc1234 ///M-Tax\\\

Leuk Bevonden:
    0
    mohrs=ubervet

heeft niks te maken met frontline, hele andere quest, heel andere hoofdpersoon, andere verhaallijn. Totaal andere omgeving.
    ze hadden het net zogoed niet de hoofdtitel medal of honor mee kunnen geven want is een heel ander spel.

Maargoed

Maz

20. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet hoor. het spel heeft nog geen een hoog cijfer gekregen voor zover ik weet en frontline was ook niet echt geweldig (ik heb frontline veel gespeeld vanwege de vette moh-sfeer die echt geweldig is) dit is zo'n spel dat ik eerst bij iemand wil kunnen spelen of voor 20 euro op het forum ga kopen.

owja @ Skycraper : ik heb ook nix anders dan lof voor Call of Duty, maar vergeet niet dat dat een pc-shooter is. Pc shooters zullen denk ik altijd beter blijven dan console-shooters, omdat je simpelweg met muis+toetsenbord meer, hardere,snellere en chaotischere gameplay in een spel kan stoppen. Call of Duty : Finest Honor moet zich volgend jaar nog maar eens gaan bewijzen op de consoles, en ik denk dat je Finest Honor pas kan gaan vergelijken met Rising Sun. Ik ben zelf beetje bang voor het bekende kut-gepoord van pcshooter naar consoleshooter, want de spellen worden er nooit beter van helaas.

maar goed ik ben benieuwd :cool:

Deel Deze Pagina