XIII en systemlink

Discussie in 'Algemeen' gestart door atalayender, 13 nov 2003.

1. atalayender

atalayender Forza Don Gianluca

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets over XIII en systemlink. Deze vraag stelde ik me ook af bij Counter Strike maar helaas geen splitscreen mogelijk bij CS. Natuurlijk kan je XIII en CS niet geheel met elkaar vergelijken, maar de xbox mist wel shooters (behalve halo) waarbij men OPTIMAAL gebruik kan maken van systemlink. Rainbow six en CS maken beide gebruik van systemlink alleen dan one vs. one..als je gaat nadenken is het behoorlijk jammer dat de makers niet aan deze functionaliteit hebben gedacht en verder hebben uitgewerkt. .Dus het gaat hier met name of XIII een systemlink kent waarbij dus minimaal twee xboxen 8 spelers of meer ondersteunen (net als bij halo).Weet iemand wat meer hierover???

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  2. SlyRacoon

SlyRacoon All gamer, no flamer

Leuk Bevonden:
    0
    XIII multi-player

Ik ga vanavond naar de XIII Party in Rotterdam waar ik alle versies zal spelen. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar systeemlinkmogelijkheden van spellen, het aantal spelers dat er gebruik van maakt wordt altijd zwaar onderschat.

Ik zoek het voor je uit! :)

3. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    Hey SlyRacoon heel graag zelfs!!!Het zou heel nuttig zijn voor de aanschaf van mijn nieuwe shooter nl. Rs3 , CS of XIII (ik ga ze niet allemaal kopen natuurlijk). Ik vind systemlink gewoon een belangrijke item. Graag morgen een uitgebreide beoordeling hierover..Thnx by the way

4. SlyRacoon

Leuk Bevonden:
    0
    Zet Rainbow Six 3 dan maar uit je hoofd, die kan op een enkele Xbox al niet eens splitscreen worden gespeeld...

Maar geen dank, ik wil het zelf ook weten en ik denk met ons nog veel meer mensen. Jammer dat geen blad dat doorheeft.

5. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben zelf lid van xbox magazine maar die besteden er absoluut geen aandacht aan, terwijl veel mensen (vrienden van mij) het een hot item vinden. Wij spelen namelijk veel in systemlink verband. Kijk dat de spellen Live enabled zijn das natuurlijk prachtig, maar ik denk dat systemlink net zo belangrijk is en vooral voor shooters. Een goeie game kan natuurlijk systemlink enabeld zijn, maar hoeveel spelers ondersteunt ie das denk ik nog belangrijker... hoe meer spelers dat op een xbox zijn hoe meer satisfaction...halo is hier een perfect voorbeeld van.

6. SlyRacoon

Leuk Bevonden:
    0
    De Official of de Nederlandse Xbox Magazine? In het laatste geval komt er een voor jou en mij positieve verandering van zaken :)

7. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ja nederlandse magazine...ja misschien wel..over het algemeen is het wel een ok blad...maar kan altijd beter..maar goed

8. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    het is alleen jammer dat systemlink alleen bij halo is gebleven en dat komt nu letterlijk mijn ^%$$^&& uit...als je begrijpt wat ik bedoel

9. SlyRacoon

Leuk Bevonden:
    0
    Wat positief kan zijn aan het feit dat XIII systeemlink heeft, is dat ze het dan misschien bij FarCry overnemen :)

10. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat houdt in......

11. SlyRacoon

Leuk Bevonden:
    0
    Beide spellen zijn van UbiSoft. Als ze merken dat meerdere spelers per Xbox Live en systeemlink een succesformule blijkt, kunnen ze het ook toepassen op Far Cry.

Misschien was die reactie echter iets te positief: alle Tom Clancy gevallen kunnen enkel met een speler per xbox in een (online) netwerk aangelegd worden.

12. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het in ieder geval hopen en ik verw8 morgen een uitvoerige beschrijving van je :)...Naast systemlink natuurlijk ook over het spel zelf maar tevens over de snelheid van de game. Hiermee bedoel ik gaat het net zo snel als Unreal of is het net als Halo iets rustiger... ben echt benieuwd

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: XIII multi-player

Ik woon in Heerlen dus ik kan niet komen.............. :'-(
    Ik hoop dat er System Link in zit of een mix van System Link met Co-op.

Kelovitz O-)

14. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat SlyrAcoon vandaag ons uitgebreid kan vertellen hoe de launchparty in Rotterdam van XIII was en natuurlijk over XIII en systemlink. SLyracoon waar ben je.......

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    die is zn roes aan t uitslapen waarschijnlijk :)

16. SlyRacoon

Leuk Bevonden:
    0
    XIII verslagje

Ik kan het in een woord zeggen: nee. Het kan niet. Het kan gewoon niet, helaas.

Sterker: het spel is voor de Xbox maximaal met acht spelers speelbaar. Het is echt up, close & personal en een regelrechte tegenhanger van een Unreal Championship of Battlefield 1942.

Ik kan veel vertellen, maar dat zou ietwat onzinnig zijn aangezien ik dat al heb gedaan. Ik heb twee verwijzingen:

1. Gamesen.nl: Interview met Fabrice Machecler, lead-designer XIII http://www.gamesen.nl

2. Mijn weblog. Ik heb daar een verslag neergezet over XIII, de laatste alinea daarvan biedt hopelijk alle informatie over wat je kunt verwachten van de multi-player. Bedenk wel dat het hier gaat over de PC-versie, de Xbox versie werd niet tentoongesteld en de Playstation2... nee, daar viel XIII niet echt te genieten. http://www.sc-b.tk

17. atalayender

Leuk Bevonden:
    0
    dus uiteindelijk XIII niet aanschaffen??

Deel Deze Pagina