True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Me2 EUREKA!!

    EDIT
    Wel klote dat je niet een soort onbeperkte shit krijgt daarna want ik vind het erg irriterend dat als ik nieuwe dingen wil ontdekken ik weer helemaal opnieuw moet beginnen:mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    als je het nou hebt uitgespeeld, kan je dan nog gewoon rijden, of kan je dan helemaal niks meer doen behalve overnieuw beginnen?

    edit://kan je ook gewoon lang rondrijden, of krijg je een missie en dat moet je gelijk doen?:\\edit
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  3. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gehoord dat je met snoopdog kan spelen is dat waar of niet??
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja je kan met snoop dogg spelen maar dan moet je eerst wel 30 botten vinden in LA
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    je kan gewoon weer een missie doen die je al hebt gehaald en dan kan je ook een missie pakken waarin je bijvoorbeeld ergens heen moet rijden om een missie te halen maar dan kan je dus ook gaan cruisen dus je hoeft sommige missies niet meteen te doen.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    en als je het hebt uitgespeeld, kan je dan ook gewoon rondcruisen? En kun je een andere liedjeszender pakken? Net zoals gta vc en 3, als je van dat liedje niet hield, pakte je gewoon een andere zender.
     
  7. j-xboxer

    j-xboxer New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat hebt uitgespeelt is ie nog niet afgelopen hoor
    je kan dan nog veel dingen doen zoals misdaden oplossen, 30 hondenbotten opzoeken waardoor je snoopdogg weer kan unlocken en dan kun je daar weer mee opnieuw beginnen in DE STRATEN VAN LA
     
  8. j-xboxer

    j-xboxer New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet hierna kun je nog snoop dogg unlocken en daar weer mee verder gaan en rondcruisen
     
  9. j-xboxer

    j-xboxer New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje?

    Waar zijn die motors in dit spel waar kun je die halen
    ik heb een plaatje gezien maar nog niet als ik m speel
     
  10. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    De motors zijn uit het spel gehaald, dus die kun je idd niet vinden.
     
  11. j-xboxer

    j-xboxer New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die auto van hun eerst n beetje kapot schiet dan kun je met gemak verder rijden
     
  12. j-xboxer

    j-xboxer New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ow best wel k*t
    leek me net zo vet
     
  13. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    edit
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    kan iemand hier nog even antwoordt op geven a.u.b
     
  15. THA MATRIX

    THA MATRIX De Meneer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net uitgespeeld... je kunt gewoon een missie kiezen en die wer doen.. of een drive to misie dan kun je ook vrij rondrijden... maare je kunt geen nieuwe radio zenders pakken... je kunt gewoon je eigen muziek er bij doen als je die op cd hebt en die ript
     
  16. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg... ik zit zeer te twijfelen of ik deze game moet aanschaffen..
    Ik zou een game willen hebben met veel actie en variatie, en het liefst niet te snel uitgespeeld...
    Is deze game dan aan te raden?
    En waarom zou die eventueel NIET aan te raden zijn?
    Wat zijn de teleurstellende aspecten van dit spel?
    Dan kan een beetje een beeld schetsen...
    Ik krijg toch wel een beetje het gevoel dat dit spel een beetje tegenvalt...
    En dat is toch wel jammer..
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    oke bedankt, dat is veel leuker als je gewoon weer verder kunt spelen.
     
  18. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Tegenvallend is de omgeving. Die is niet zo gedetaileerd maar wel groot en uitgebreid. Als je een game met veel actie en variatie wilt zit je goed bij true crime. Tussen de verhaallijn kun je namelijk kleine missies doen maar zijn niet verplicht.
    Er zijn erg veel verschillende verhaallijnen, die worden bepaald door succes of als je gefaald hebt.
    Door die verschillende verhaallijnen heeft dit spel een zeer lange levensduur voor mij.
    En vette soundtracks maken het helemaal een topgame.
    Wat ook opvalt zijn de lichaamshoudingen, die zijn echt goed gedaan, alhoewel de GFX weer tegenvallen.

    Al met al raad ik je het spel wel aan _O_
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 24/7 updates he, kun je die in het verloop v/d game ook nog halen of moet je die in die missie volbrengen?
     
  20. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow Zow...eindelijk alles gelezen haha ;).

    Maar ik heb net TC uitgespeeld en zal er mijn eigen mening over geven.

    Eerst zal ik ff melden dat dit spel SUPER vet is!. De omgeving is ERG groot en ook al is het grafisch niet hoogstaand (toch niet redelijk) er is heel veel interactiviteit en voor maar 20 sec laadtijd om daarna uren te kunnen rondrijden vind ik dit ERG knap!.

    Geluid : Het geluid is ook erg goed. En de muziek is natuurlijk persoonlijke smaak maar de Rap en beetje techno rock etc past erg goed bij het spel en is naar mijn mening top!.

    Gameplay is erg goed vind ik zelf. De besturing is even wennen maar als je het eenmaal doorhebt kan het feest beginnen ;). In slomotion schieten en vechten is erg gaaf en ziet er allemaal erg mooi uit. Ook kan in de indoor delen vannalles aan schort geschoten worden inclusief stukken muur en ziet da hoofdrolspeler er erg cool en soepel uit waardoor ik de graphics op de omgeving na toch erg goed vind ook al zijn er mensen die het tegendeel beweren.

    De missies zijn leuk om te doen en het verhaal vind ik zelf goed (op die episode met de draak/zombies na alhoewel ik me er niet aan stoorde).

    Alles in dit spel is gewoon COOL!. De moves...het vechten...de muziek etc...het is echt vet als je het een tijdje speelt. Het is wel jammer dat de missies kort KUNNEN zijn....want als je gewoon flink doorrost zonder extra missies etc te doen kun je het spel in ong 5 uur uitspelen. Maar als je zoals ik alles wilt doen en ook veel misdaden op lost kun je er echt 3x zo lang mee doen. Ik heb zelf nog veel kortere spellen meegemaakt (inclusief halo wat ik desondanks echt super vind). Dus echt tegenvallen vind ik de speelduur ook niet...alhoewel dit wel naar meer smaakt ;).

    Dus ik zou dit spel echt aanschaffen als je twijfelt!. Maar zorg er wel voor dat je het een paar uur speelt (op zn minst episode :cool: voordat je een ordeel velt...want in het begin kan het een beetje tegenvallen maar als je eenmaal alles doorhebt en een paar vette moves kent is dit spel echt verslavend!.

    8,7 krijgt het van mij!
     

Deel Deze Pagina