Wie heeft deze game al ,er is naar mijn mening weinig over bekend en weinig aandacht aan besteed, ik ben benieuwd of deze game met pgr2 kan concureren? wat is jullie mening of weten jullie al wat meer over sega Gt online?
Ik vond sega gt opzich geen slechte game. de auto's zagen er goed uit de gameplay was even wennen maar dan ook wel goed. en nu hij online kan met nog betere graphics en meer auto's lijkt het me een toppie game lekker aan je auto sleutelen maar ik denk niet dat hij kan tippen aan de PGR reeks
Zeker niet nu PGR2 voor de deur staat. Ik denk niet dat SegaGT ut daarvan kan winnen..... Desondanks is Sega wel een goede racegame, idd wennen aan de gameplay. Maar verder topper. Maar toch ga ik voor PGR 2
Sega Gt is uitgebreider, meer banen, meer auto's, online voor auto's racen enzo, maar de gameplay van Sega GT is vergeleken bij de kei Project Gotham 2 een zandkorrel *edit: meer banen weet ik trouwes niet cker, omdat ik hoorde dat PGR2 er ook heel veel had. maar als ik maar duidelijk ben: PGR2 is kwalitatief veel beter
Veel uitgebreider? Pgr 2 heeft anders 100 verschillende soorten autos, en talloze banen! Het is maar dat je het weet
Volgens mij heeft dit bekvechten geen zin. Vrijwel niemand heeft beide spellen al gezien laat staan gespeeld. Bovendien: ieder zijn voorkeur.
Hoe dan ook, het gaat vooral om Sega GT Online. Ik heb hem gepreorderd bij gcshop, is helaas nog niet binnengekomen. Sega Gt 2002 vond ik een erg leuk spel, maar ik hoop dat SGT Online een beetje populair wordt op Live, met al die toppers....
Ik hoop dat het een beetje goed spel wordt en wat moeilijker. Sega Gt 2002 kon je bij wijze van spreken met je ogen dicht uitspelen. Echt veel uitdaging zat er dus ook niet in en die paar circuits die er in zaten werden na verloop van tijd ook wat saai. Dus ik hoop dat ze op die punten toch wat verbetering inbrengen en dat het spel een beetje populair wordt op xbox-live.
Ik denk dat dee game Niet met Project Gotham Racing 2 kan concurreren... O.A. dat PGR2 een 10- had bij het Nederlandse Xbox Magazine!!(Hoogste punt ooit!)
Heeft iemand nou sega GT online al. Vandaag kon ik hem nergens vinden. Issie nou al uit in Nederland?
Ik had inderdaad een mailtje gehad dat hij nu verkrijgbaar is, maar niemand schijnt hem nog te hebben!
Sega GT online kan je niet vergelijken met PGR2. Vergeet niet dat PGR2 een arcade racer is en Sega GT een simulatie. Het tune van je auto`s en bodykits is echt een gemis in PGR
Ja, PGR2 heeft inderdaad wel behoorlijk wat simulatie, maar niet zoveel als SEGA GT en bovendien kun je de auto's niet tunen in PGR
en dan toch vinden we rgr 2 al beter ? het gaat bij de hardcore racing gamer toch puur om realisme ,of vergis ik me nou?
Tunen is echt wel vet, en je kan dragracen bij sega gt. Maar ja beide games gaan traag waardoor ik qua snelheidsgevoel toch meer heb met moto GP... Maar als iemand sgt online heeft plaats ff een reactie...