Had je ook zelf kunnen vinden als je ietsje verder had gekeken dan je neus lang is, hier bijvoorbeeld....
gouden botten Waar kan ik in Nick's name die verdomde gouden botten vinden, zit al uren door de stad te cruisen, niks gezien. En ze zeggen dat je die dingen als gele stippen op je kaart kan zien... Niks van gezien. Wie kan mij helpen, of wie weet waar er een paar liggen???
als je er 1tje hebt gevonden komen ze geloof ik pas op je kaart als gele botjes nou dan is het nog best moeilijk ze te vinden omdat ze erg groot uitkomen op je kaart en dan nog een heel blok moet zoeken ofzo
In de buurt van de hoerentent heb je er één.Maar welke straat dat weet ik niet meer.Maar geloof me je vindt het heus wel.
is dat een steegje waar een hek of muur staat die je half kapot kan slaan ??? En moet je dan door die muur of ligt hij voor de muur? *)
ga naar gamevillage.nl. klik op forum en ga naar true crime: snoop dogg unlocken. hier vind je een hyperlink naar een kaart waar alle golden bones op staan.*) *) *) *)