Sinds een paar dagen nieuw: Gta 3, Gta Vice City, True crime: Streets of LA, Amped 2, Rainbow Six 3 en Topspin. Nou ik heb ze hoor allebei sinds een paar dagen. 2 Dvd's. 1 met Gta en 1 met Vice City, aaah duhh *) Wat me als eerst opviel toen ik Gta 3 startte was dat de laadtijden stukken sneller waren, daar werd ik op ps2 altijd helemaal gek van Het introfilmpje vind ik maar even onduidelijk als op ps2, het spel zelf is mischien iets mooier maar volgens mij is er niet egt veel verschil. De custom soundtrack optie word ik helemaal gek van, het is zooooo onhandig. Elke auto waar je in stapt moet je de radio weer op custom soundtrack zetten en moet je heel onhandig songs skippen enzo, elk nummer begint dan ook weer overnieuw :{ De missies enzo zijn nog steeds hetzelfde, bijna de hele game eigenlijk, maar heb nog niet veel gespeeld. Ennuh Vice City eigenlijk ook helemaal hetzelfde als ps2. Maar ik vind het wel een goeie game hoor alleen ben ik er nu een beetje op uitgekeken want egt veel vernieuwing is er niet.
Dat doet er niet toe hoe ik er aan kom Maarruh zoals ik al zei, nog niet egt veel gespeeld. Maar toen ik Gta Vice City voor de eerste keer aanzette was bijna alle schaduw egt pikzwart. Sommige schaduw was gewoon normaal maar je zag gewoon hele zwarte plekken op de weg. Dit was volgens mij tog wel een super bug maar t kan ook aan mijn super thompson dvd drive liggen want ik heb t soms wel en soms niet Maar kom maar op met al jullie brandende vragen
FF eerlijk, zijn dit gebrande dvd's? Want dat zou het probleem met de schadwen kunnen verklaren, gewoon een foutje tijdens 't branden. En wat zijn de extra wapens?
Het ligt zeeeeer waarschijnlijk aan mijn dvd-drive want die leest wel meer games af en toe niet :{ Ik heb nog niks gezien van nieuwe wapens, ben ook pas helemaal aan het begin nog met Gta 3. Auto's zijn tot nu toe allemaal hetzelfde, opdrachten ook. Ik heb wel gehoord dat je nieuwe characters kan unlocken maar dat zie ik allemaal nog wel. De custom soundtrack optie vind ik egt zoo zwaar zuigen Besturing was ook ff wennen want er zit aardig wat verschil in met True Crime.
Dit is ook nog eens een andere versie, de amerikanen hebben andere tv's en de spellen draaien daar anders dan hier...
hoezo?! bedoel je dat je die functie niet nodig vind aangezien het spel zelf ook goeie muziek heeft, of vind je de manier waarop het werkt niet goed? :{ ach van wat ik gehoord had was de besturing in True Crime juist erg vaag en moeilijk om aan te wennen, dus ik had van GTA: DP juist een meer-voor-de-hand-liggende besturing verwacht? Of is dat juist niet zo in jouw ogen? En ja, zijn er meer wapens? Ik weet dat je nog niet ver bent met spelen maar dan gooi je er toch even een cheatje tegenaan alleen om te kijken of er extra wapens zijn Hmm nog even wat meer vragen bedenken...
kheb ook die double pack voor de xbox de xbox versies zijn in ieder geval beter dan die van de ps2 de laadtijden zijn ook stukken sneller zoals Carlo T. zei voor de rest is het meer van hetzelfde zoals de ps2 versies
Euhm besturing in True Crime is inderdaad klote. Gta is wel ff wennen maar best wel simpel te besturen. Alles is vrij simpel, ongeveer zelfde als ps2. Maar omdat de controller iets anders is, is de besturing ook iets anders. R= Schieten / Rijden L= Remmen Zwart = Radio/Soundtrack wisselen Wit= Camera A= Hard rennen De rest met X, Y, B weet ik niet precies, gaat meer automatisch nu. Linkerstick indrukken is toeteren, bij elke bocht die je doorrijdt ga je dus toeteren zowat omdat ik telkens die stick indruk Soundtrack wisselen is zwaar irritant want je moet zwart indrukken en dan met de d-pad naar de zijkant drukken.
Jah ff 2 dvd's downloaden met me adsl lite Ik zou niet eens weten hoe t moet en wat moet ik ermee als ik ze gedownload heb. Maar goed t gaat om de game, niet hoe ik eraan kom. Dus kom maar op met al die brandende vragen