Ik zeg hier ook alleen maar wat ik heb gehoord en heb gelezen op andere websites (i.v.m. het testen van het spel)...als het niet waar is dan zitten die websites ernaast en heb ik een fout gemaakt omdat hier te zeggen. Ik dacht eerst ook dat het spel pas begin volgend jaar uit zou komen maar toen ik op het MM forum dat berichtje van Blackheart/7th-son las dacht ik bij mijn eigen van zou het dan toch waar zijn dat het spel al zo snel uitkomt. Blackheart/7th-son heeft in het verleden al eens een keer iets laten weten over Sudeki dat toen enkele dagen later officieel bekend werd gemaakt bij het nieuws
Ik wil het toch wel weten ook al is het nu 21 november geweest Bij alle bart smit's hangen ook releaselijsten en daar staat op 21 november voor sudeki maar hij staat ook bij voor 2004 pas dus dat zal het wel worden omdat ik hem op dit moment nog nergens heb gezien. wel jammer had hem al heel graag willen hebben. greetz P.
Nope, wordt toch 2004. Gelukkig maar, want ik kan de stormvloed aan topgames nauwelijks bijhouden met mijn gelimiteerde budget
ja hoor...waar heb je m gekocht dan? De volgende keer als men je een paracetamol aanbiedt moet je m maar niet aannemen...
ga fietsen stelen....doe je tenminste iets nuttigs:{ Ik vertelde dat hier omdat ik dat had gehoord..7th-son had dat van zijn broer (die bij Climax werkt) gehoord en op het moment dat hij dat hoorde stond het spel voor een 21 November release...later vroeg hij het nog een keer nadat ik dit hier alles had gepost en het bleek toch pas voor volgend jaar te zijn. Die broer werkt niet meer aan de game omdat hij er zelf al mee klaar is..hij werkt nu aan een nog geheim project wat met hoge waarschijnlijkheid Sudeki 2 zal zijn. En hou in het vervolg zulke posts voor je...ik vertel hier gewoon wat ik heb gehoord en dan vind ik het niet op zijn plaats dat je hier zo dom gaat zitten posten..zou een normaal lid eens moeten doen...gedraag je toch als een XBW Crew-lid en niet als een over verwende puber...mijn respect heb je niet meer
pfffffffff zeg je tegen hem ga fietsen volgens mij ken je beter zelf een fiets gaan stelen. k had hier nooit gepost omdat ik dit al gewoon pure onzin vond. mijn gedachte was ook "jahor sudeki al 21nov hier reageer ik niet eens op" en toen was je fabeltje niet waar en begin je ook nog eens over sudeki 2 te praten laat me niet lachen. verzin volgende keer wat origineels.
Als je op die ene link kijkt die ik hier eerder heb gepost dan begrijp je hoe het zit en ga je niet zomaar iets zeggen... Over Sudeki 2...ik zei met Hoge Waarschijnlijkheid. Die broer heeft voor deel 1 aan de eindbazen gewerkt en heeft de 4 hoofdcharacters gemaakt...dan is het meer dan logisch dat als er een vervolg komt dat hij daar dan aan gaat werken nu zijn werk voor deel 1 klaar is.
jah dan lees jij mijn post ook niet goed, sudeki 2 ok die komt er bijna zeker maar sudeki 1 op 21nov dat vond ik al onzin en dat was dat. (ps ik had al gekeken op die link)
Maar wanneer komt sudeki(1) dan wel uit??? Als die "broer" aan de eindbazen zou mee hebben gewerkt en er al klaar mee zou zijn kan het niet meer al te lang duren
April 2004....en dat is de ECHTE datum zoals het er nu voorstaat..datum komt dus van die broer af en dit lijkt mij dus ook wel wat betrouwbaarder.