wa vinden jullie van fable..? http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=previews&id=12 mij lijkt 't wel vet.. edit: btw daar noemen ze het nog "project ego" maar nu heet t Fable..
Kijkt u mee. Klik Zijn al redelijk wat threads, maar ook gewoon threads met screens enz. voor de geintresseerden.
Lijkt me wel een vette game, maar ik denk dat door de hype er te veel van wordt verwacht, net zoals bij Halo 2, en dat ie dan alleen maar tegen kan gaan vallen.
Fable zou feitelijk 2004 pas uitkomen,maar eh... op xbox.com staat ie op december 2003 !!!! Is dit een fout of kunnen we echt met de jaarwisseling achter xbox zitten in plaats van me poten eraf te knallen met een zelf gebeunde bom ??????
ik heb mezelf beloofd niks meer oer fable te zeggen ander hype we hem weer. en dat is nu echt ewl genoeg gedaan dus lat0r
Wat een nieuwe preview Persoonlijk denk ik dat Fable wat tegen gaat vallen. En het enige wat je er over hoort is dat je personage veranderd naar aanleiding van je acties, en dat je begint als jongetje en eindigd als de machtigste man in die wereld. Allemaal leuk om te zien, maar is het ook leuk om te spelen? Ik wacht rustig af tot Fable klaar is, en dat kijk ik verder.