Apart (alle games) BEST!!!!! *) Hi guys welkom bij mij forum*)The best tips en trucs voor alle games!!!!
Ik ben (zie mijn naam naast bericht). in deze forum kun je over alle tips en trucs van alle games voor de xbox praten!!!!
Alles komt dan door elkaar te staan, ik denk dat je het overzicht een beetje kwijt raakt, dus als je een tip wil zoeken, is dat bijna niet te doen, omdat er heel veel verschillende tips van allerlei games staan.
1. Dit gaat nu al niet werken, te onoverzichtelijk, en als je hulp nodig hebt, kun je altijd nog een nieuwe topic openen... 2. Gebruik alsjeblieft de edit knop, die staat rechtsonderaan je bericht, dan kun je nog wat toevoegen ipv 4 aparte posts te maken.
Hoe kom je aan Tony Hawk UnderGround. Volgens www.tothegame.com, word ie op 21 november gereleased. Edit: Heb je een Amerikaanse versie? Daar is THUG op 28 oktober gereleased.
Re: Tony hawks undergrounddd bij ons zijn de winkels altijd open op zondag, en er zullen vast nog wel meer plaatsen zijn waar dat is:{
Nou ik heb hem wel van een vriend dhuhhh so wat dat ie nog niet uit is ik weet ook niet hoe hij er aan is gekomen in america is tie al lang uit trouwens
Ehm sorry maar dit gaat nergens naartoe. Het topic is helemaal verzeild geraakt...Al snapte ik niet precies waar je naartoe wilde Case Closed