Overal doen/deden geruchten de ronde dat met het 2 jarig bestaan van ons boxje er iets speciaals op touw zou zijn gezet door MS... Bijvoorbeeld dat Halo2 uit zou komen enz. enz. Maar plots is er niets meer over te vinden en hoor ik er ook niets meer van inmiddels is de "deadline" verstreken en ik vraag met echt af wat er nu inmiddels voor actie is geweest... Vorig jaar hadden we Xbox live...... en nu ???....
Was er dus echt een reclame op tv met een bepaalde datum??? En die datum is al voorbij? Hier in Belgiƫ, nx van gehoord!
Dit is al de zoveelste topic over 15 november. Ik heb helemaal niks gemerkt zaterdag. Het enige van Xbox wat ik op tv zag, was een reclame van Amped 2.
Ik vind het ook wel vrij vaag allemaal maar op "halo2 geruchten en feiten" kun je op de laatste paar pagina's er wat over lezen... Geloof dat het meer "halo2 gelul" is maar goed toch wel leuk om te bedenken dat sommige dingen waar zouden kunnen zijn....
Das mooi balen... ik had toch wel goede hoop. Omdat ze vorig jaar natuurlijk Xbox live hebben geintroduceert,leek het me wel aannemelijk dat ze een een of andere demo zouden uitgeven,misschien wel via live of zo...
Ja het zou leuk zijn geweest, misschien hebben ze elke geregistreerde xbox geruiker wel iets leuks gestuurd *gerjan droomt weer verder
Nee hoor het was geen bon voor gratis game, volgens mij was het, iedereen die op die dan een game kocht krijgt gratis drie pakken melk met reclame voor xbox.
Pff, waarom niet die zilverkleurige sleutelhanger met Bill Gates' handtekening die ze in Japan eerder al kregen :{