True crime-badge en gijzelaar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tiggel, 16 nov 2003.

1. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe ik mijn badge kan laten zien aan iemand en wat moet je doen als iemand gegijzeld word. Want ik schiet dan elke keer de onschuldige ook dood.

2. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    linker thumbstick klikken + X. en met die burger moet je een neutralizing schot doen

3. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Je badge laat je zien door op de linker analoge stick de klikken en op X te drukken, en als iemand gegijzeld wordt moet je gewoon de gijzelaar en kogel door z'n kop knallen :)

Damm, Basketballa was me voor :p

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Hoe doe je een nutralizing shot dan???

5. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in zoom stand gaan en dan op zijn armen of benen mikken (dan wat het mikkertje groen)

6. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    nog btr uitgelegd rechter trigger ff in houden heb je een aim en dan op de gijzelaar richten wanneer je aim groen is schieten en zie daar er verschijnt neutralizing shot in je scherm en je krijgt er een good cop puntje bij(als die eht niet doet moet je d8 ik drie x schiet training achter elkaar voltooien)

7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    wat lache was bij mij
    ik reed gewoon tegen ze aan (niet racen ofzo)
    toen vielen ze allebei toen schoot ik die criminal dood
    en die hostage ging mij beuken omdat ik tegen hem aanreed
    echt hilarisch...

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    He ik speel het ook erg vaak (vooral die crime alert missies) en wat mij nog nooit is gelukt is een crimineel een neutraliserend schot geven. Ik heb de training allang gedaan en ik snap het gewoon helemaal, dan sta ik op straat bij zo'n hostage-situatie, pak me guns, druk rustig de rechtertrigger in tot hij manual aim krijgt, richt op been tot hij groen wordt, schiet maar er gebeurt niks (wel een kogel in been, maar blijft gewoon staan). Weten jullie wat ik moet doen?

9. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En weten jullie trouwens nog speciale moves. En dan bedoel ik geen behaalde moves, maar de standaard.
    Deze heb alleen nog maar gehaald: b,x,y

10. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    a,x,y dan doe je een tiger sweep

Deel Deze Pagina