hmz...als jij es de FAQ leest ofzo? Dan weet je dat dit soort treads niet mag. Dit is zeg maar niet JOUW forum, jij mag er alleen gebruik van maken... Gezond leesvoer: De FAQ
dus jij wilt een nieuw gamesforum opstarten? in mij op komen de woorden: -opsomtopic -onoverzichtelijk -er zijn al Centrale Games threads voor de populaire games -voor release dates hebben we tothegame of posts in de Centrale threads. maw...wat wil je eigenlijk met deze thread
hsvjchdkv;djsdcvjxjjdbsdchdhjchcxcjchucjujjjbdvbnbhjsvbbnhvbcxnbxchvbvhcbchbchvbhcvhcvhcvhcvhcvbhsvjdvnjvnxjvjxcvsvbvsbcjduhc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! 1 1 1 1 1 1 ! 1 ! ! 1 ! 1 1 1 !! 1 1 ! 1 ! 1 x v b v bn nv bn nb n n bn
welkom trouwens.! Ik zie net dat je nieuw bent. Vat mijn posts niet als aanval op. De FAQ lezen is een goed idee, dan weet je wat er van je verwacht wordt op dit forum en wat niet geaccepteerd wordt (bijv deze thread en jouw onlangs geclosede thread) Veel plezier op dit forum en lees ze! Game on!
anyway, dat geclosed beteknt dat jouw vorige thread gesloten is, er kan daar dus niks meer gepost worden. Waarom? Omdat het een nutteloze thread was. Waarschijnlijk wordt deze ook gesloten. Ik zou toch es de FAQ doorbladeren als ik jou was.... FAQ..alweer Je tread wordt op slot gegooid door de moderators. Heb je al naar de FAQ gekeken? hij is best wel leuk om te lezen op zondagavond en voorkomt iig dit soort reacties