Dan weet jij dus meer dan ik volgens mij... (Aart heeft dus niet altijd gelijk...
)
Ik werk daar dus niet. Ik ben hier al geregistreerd vanaf begin 2002 ofzo, en nog nooit over gamerelease gehad, niks van over in mijn profiel staan enz.. enz... Ten 2e ik woon in Best en dat is best een eindje van Tilburg af. Sterker nog ik ken gamerelease pas sinds 2 maanden geleden omdat ik daar toen mijn eerste game daar pre-orderde (Fifa 2004)
Maar ja van mij mag je best geloven/niet geloven wat je wilt. Punt is wel dat ik het grappig vind dat als je uitgaande van je eigen ervaringen positief over een bedrijf bent omdat iemand daarnaar vraagt, veel mensen meteen denken dat je er dan ook werkt... :{
Punt 2 ik ga in tegen Tweakers en hun beleid daar (en dus niet tegen jou!). Ben ik dan echt de enigste die het (vooral in dat topic waar jij dus die link van gaf) vind dat het beleid daar een beetje omslachtig is? Ik bedoel je mag wel flamen maar de beschuldigde mag niet verdedigen? Als iemand dat bij jou doet weet ik zeker dat jij ook gaat flippen, vooral als door die verhalen jouw portomonnee er negatief door beinvloeden
Laatst bewerkt: 18 nov 2003