hey, thanx voor jullie reacties!! de meeste die jullie noemen lijken mij ook wel wat voor haar! ze houd idd van platform spelletjes.. crash, blinx e.d. ze vond mario op me ng ook leuk en sonic ook dus... doax leek haar ook wel wat, dus die gaan we binnenkort maar eens halen nogmaals thanx, ga nog ff door zou ik zeggen
En wat bedoelen we daarmee? Het ligt een beetje aan het meissie... Ik zelf zou blij zijn met een vette FPS of bv KOTOR of Top spin.. DOAX raak je snel op uitgekeken vind ik..
mijn vriendin vind top spin wel interresant. niet al te moeilijk (meeste vrouwen spelen minder games dan mannetjes, dus minder snel de juiste feeling) en je kunt het met zijn 2 of 4en spelen.
M'n vriendin is (net als ik ) DOA fan... Dus dat betekent DOA3, DOAX. Verder Topspin en puzzelgames. Alleen van die puzzelgames zijn er nog niet echt leuke op de xdoos..
Mijn vriendin zei vanavond tegen me, dat spel voor de PS2 waarbij je die camera moet gebruiken maar ja dat is er niet voor de xbox...dus dat wordt dan een ps2 aanschaffen voor je vriendin... Maar ik zou gewoon deze suggestie niet noemen want ja `t is geen xbox he..
Hm... ligt eraan, mijn ex was hardcore gamester, verslaafd aan Counterstrike, en campte mij voordurend met UC. Maar dat is denk ik een uitzondering. Misschien Top spin, Voodoo vince of DOAX?