Ik zoek nog een goede live game, maar ik weet niet welke beter is. Ik denk zelf aan Rainbow Six3, maar ik vond Splinter Cell niet leuk, vind ik deze game dan wel tof? Of kan ik beter voor Top Spin kiezen, omdat ik namelijk Virtua Tennis ook heel cool vond. Want denken jullie ervan, misschien kunnen jullie mij er mee helpen, alvast bedankt.
Ik vond splinter cell ook niet leuk, maar rainbow six vind ik wel weer heel gaaf dat zegt dus helemaal niks...
ik zou Rainbow Six 3 nemen, maar het ligt er gewoon aan wat jou het leukst lijkt. En ik heb Top Spin al dus waarom zou ik 'm dan nog een keer nemen, FlLAUW.
lekkere vraag : top spin en rainbow six zijn compleet verschillende games !! maar goed ik heb rainbow six en die bevalt me goed. zelf hou ik sowieso al niet van sportgames dus ik zou voor rs3 gaan.... maar goed het is net waar jij van houd he
Lees de reviews eens of lees de verschillende threads even door. Je vergelijkt nu appels met peren en iedereen heeft een andere mening. Verder heeft deze thread geen toegevoegde waarde voor de community dus van daar dat deze thread dicht gaat. Veel suc6 met kiezen en stel je vraag eens in de thread van RBS 3 of Topsin ... waarom ze het een goed spel vinden greetz Fardo