RBS3 of Top Spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Masster Chief, 17 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een goede live game, maar ik weet niet welke beter is. Ik denk zelf aan Rainbow Six3, maar ik vond Splinter Cell niet leuk, vind ik deze game dan wel tof?
    Of kan ik beter voor Top Spin kiezen, omdat ik namelijk Virtua Tennis ook heel cool vond.
    Want denken jullie ervan, misschien kunnen jullie mij er mee helpen, alvast bedankt.

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond splinter cell ook niet leuk, maar rainbow six vind ik wel weer heel gaaf :) dat zegt dus helemaal niks...

3. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou Rainbow Six 3 nemen, maar het ligt er gewoon aan wat jou het leukst lijkt. En ik heb Top Spin al dus waarom zou ik 'm dan nog een keer nemen, FlLAUW.

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    lekkere vraag : top spin en rainbow six zijn compleet verschillende games !!
    maar goed ik heb rainbow six en die bevalt me goed. zelf hou ik sowieso al niet van sportgames dus ik zou voor rs3 gaan....
    maar goed het is net waar jij van houd he ;)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lees de reviews eens of lees de verschillende threads even door. Je vergelijkt nu appels met peren en iedereen heeft een andere mening. Verder heeft deze thread geen toegevoegde waarde voor de community dus van daar dat deze thread dicht gaat. Veel suc6 met kiezen en stel je vraag eens in de thread van RBS 3 of Topsin ... waarom ze het een goed spel vinden :)

greetz Fardo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina