een vriend van mij heeft pas een xbox gekocht, en daar zit een thomson drive in (teminste, dat zei hij, nadat ik hem dat plaatje liet zien). maar hij kan met cd-r's wel muziek op zijn xbox zetten, ipv alleen met cd-rw's. Is er een nieuwe thomson, of is hij gewoon een beetje blind?
Nee klopt, een vriend van mij heeft afgelopen vrijdag de massive pack gekocht, en die kon ook zonder pardon cd-r's erop zetten!!
hij heeft die ene met die 2 gaten , dan zijn er dus meer die dat ondersteunen, dan was die van mijn vriend een Samsung, ik heb namelijk de philips, want die is rond
/Mod Post verwijderd, geen links naar andere sites alleen als het gaat om bronvermelding, deze ging naar een site voor gemodde xboxen dus is echt heel erg verboden !!! , HanTheMan
Ik weet het niet, het enige dat ik wel weet is dat mijn Xbox pas geleden is gerepareerd, er een nieuwe drive in is gezet (weer een thompson) en dat die nog steeds géén CDR's leest
Ik heb een thomson, en die leest maar 1 type cd-r's. Philips leest iets meer merken cdr's, en samsung leest ze allemaal. Heb ik allemaal zelf geprobeerd. Misschien dat hij geluk heeft met zijn thomson ofzo? Maar heb je al verschillende types geprobeerd? Mijnes leest alleen Acer 74min cd'tjes. De rest niet. En ik heb er een hele zooi geprobeerd...
Ik heb mijn xbox direct met de launch gekocht en hij pakt maar een heel klein aantal merken, het enige bij mij succesvolle merk is tot nu toe Vivastar.
weten jullie wel welke cd-r tjes een philipd drive pakt wqan tik word zwaar gek van mijn philips drive
Ik weet niet welke drive ik heb, maar je zou iig Vivastar cdr's kunnen proberen. Die werken bij mij overal op alleen zijn ze moeilijk te vinden.
Ik heb ook philips, mijne pakt alles wat ik geprobeert heb *tip probeer goedkopere merken cdr wil nog wel eens werken