De patch werkt blijkbaar niet. Op Valencia zijn alweer tijden van 30 seconden neergezet en ook op Sepang staan alweer tijden van 1 minuut 10. Zwaar triest dus...
ja das idd minder maar dit hoort in het xbox live gaming forum staat trouwens al een thread over op dat forum
D'r blijven altijd mensen die het online spelen verzieken, hoe triest Misschien een idee voor microsoft om die xbox-live accounts te bannen? Denk niet dat ze dan weer 60 euro gaan neertellen voor een nieuwe account, en je schrikt er ook de andere mensen mee af, zodat die niet ook gaan cheaten...
Het is te hopen dat een ban werkt. Gewoon de CC blokkeren voor gebruik voor LIVE... ik denk dat ze minder gauw en 60 euro uitgeven aan een nieuw aboo (of Free Demo) en een nieuwe cc aanvragen.
hoe komt iedereen erbij om mensen te gaan straffen voor iets wat de makers niet goed gedaan hebben? het is toch logisch dat mensen gaan kijken of de patch daadwerkelijk geholpen heeft? blijkbaar hebben de makers hun werk WEER niet goed gedaan.
Je hebt ook mensen die alles weten te kraken. Jammer voor de makers die er veel werk in hebben gestoken, dat zulke mensen hun werk verzieken
Zo, dat hebben ze dan al weer snel voor elkaar... Ik heb zelf niet gekeken, maar is die patch eigenlijk al ingevoerd??
Ik heb gister om 14.00 ofzo gekeken en toen stonden mijn scores er nog. Dus ik denk dat hij nog helemaal niet is uitgevoerd. Ik kijk dadelijk nog wel even, en dan zeg ik het hier wel.
Volgens mij zijn de tijden afgelopen nacht/ochtend gereset. Want mijn tijden zijn iig weg. Dus laten we hopen dat het werkt. Eindelijk kan ik dan een echte tijd rijden.
Ja, het werkt nu gewoon. Het probleem was dat de patch al werd vrijgegeven voor hij over alle Live servers was ' verspreid'. Sommige mensen moesten dus wel de patch downloaden, sommigen nog niet. Anywayz, zoals al is aangegeven loopt een gelijksoortige thread ook in Live Gaming, waarin deze discussie ook gevoerd had moeten worden >> Deze thread << Ik stel voor dat we daar verder gaan, aangezien deze patch voor offline spelers totaal niks uitmaakt >> Case closed