Moto GP2: Glitching started again

Discussie in 'Algemeen' gestart door Crispin, 17 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    De patch werkt blijkbaar niet.

Op Valencia zijn alweer tijden van 30 seconden neergezet en ook op Sepang staan alweer tijden van 1 minuut 10.
    Zwaar triest dus...

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja das idd minder maar dit hoort in het xbox live gaming forum staat trouwens al een thread over op dat forum

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  3. lenselijer

lenselijer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    D'r blijven altijd mensen die het online spelen verzieken, hoe triest :mad:

Misschien een idee voor microsoft om die xbox-live accounts te bannen? Denk niet dat ze dan weer 60 euro gaan neertellen voor een nieuwe account, en je schrikt er ook de andere mensen mee af, zodat die niet ook gaan cheaten...

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Jemig heb het spel dan wel neit maar vind dit tog een beetje sneu eerlijk gezegd!

5. Daniel NL

Daniel NL Guest

Dacht ik net, ik begin ff lekker te racen..Maar nee...

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt altijd mensen die zich niet kunnen gedragen...zulke lui moeten ze bannen :{

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Het is te hopen dat een ban werkt. Gewoon de CC blokkeren voor gebruik voor LIVE... ik denk dat ze minder gauw en 60 euro uitgeven aan een nieuw aboo (of Free Demo) en een nieuwe cc aanvragen.

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt iedereen erbij om mensen te gaan straffen voor iets wat de makers niet goed gedaan hebben?

het is toch logisch dat mensen gaan kijken of de patch daadwerkelijk geholpen heeft?

blijkbaar hebben de makers hun werk WEER niet goed gedaan.

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt ook mensen die alles weten te kraken. Jammer voor de makers die er veel werk in hebben gestoken, dat zulke mensen hun werk verzieken :mad:

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat hebben ze dan al weer snel voor elkaar... Ik heb zelf niet gekeken, maar is die patch eigenlijk al ingevoerd?? :confused:

11. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister om 14.00 ofzo gekeken en toen stonden mijn scores er nog. Dus ik denk dat hij nog helemaal niet is uitgevoerd. Ik kijk dadelijk nog wel even, en dan zeg ik het hier wel.

12. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de tijden afgelopen nacht/ochtend gereset. Want mijn tijden zijn iig weg. Dus laten we hopen dat het werkt. Eindelijk kan ik dan een echte tijd rijden.

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, het werkt nu gewoon. Het probleem was dat de patch al werd vrijgegeven voor hij over alle Live servers was ' verspreid'. Sommige mensen moesten dus wel de patch downloaden, sommigen nog niet.

Anywayz, zoals al is aangegeven loopt een gelijksoortige thread ook in Live Gaming, waarin deze discussie ook gevoerd had moeten worden >> Deze thread << Ik stel voor dat we daar verder gaan, aangezien deze patch voor offline spelers totaal niks uitmaakt :)

>> Case closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina