Wie heeft er hier The Simpsons Hit and Runin zijn collectie, of wie heeft het al gespeeld? Wat vind je ervan ... ? Ik ben van plan hem te kopen.
ik heb em al het is een soort GTA maar dan met minder geweld ik zou em kopen als je een echte Simpsons fan bent
Best wel een mooi spel, erg leuk als je een Simpson-fan bent. Maar ik kan nou niet zeggen dat het lang blijft boeien...........
nee het blijft niet lang boeien maar als je een beetje simpsons fan bent dan is het spel wel leuk graphics zijn wel mooi kheb het spel nog niet zo lang gespeeld dus kan ik ook geen minpunten geven
whaha heb hem op de pc gespeeld lachuh game is dit zeg, maar om het een maand vol te houden met deze game nee. veel te makkelijk maar echt wel grappig
Als ik dit spel in duitsland koop voor de Xbox heb ik hem dan in het duits of gewoon engels hier bij de intertoys hadden ze hem niet verwacht dat de media markt in duitsland hem wel heeft
wat vinden jullie er nu van? ik heb hem ook, ik vind het wel leuk, beetje simpele missie's, ,aar er zit nog veel mer in, geheime missie's en races. ik vind het erg leuk.