1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube: Mario Kart Double Dash

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterChief_007, 20 okt 2003.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik had mariokart gepreorderd bij gcshop, maar nog niet binnen vandaag :mad:
    Hopelijk morgen dan want dan kan ik lekker weekendje mariokarten met een stel vrienden.
     
  2. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind hem tot nu toe wel vrij simpel, heb net alle 50 & 100 cc toernooien in 1 keer gehaald (ook het "star" toernooi). Ga straks de 150 cc races rijden, hopelijk is dat een stukje moeilijker.

    De karakter gebonden voorwerpen zijn trouwens wel heel gaaf, een gigantische banaan van Donkey of de vuurballen van Mario, echt leuk uitgewerkt.
     
  3. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag binnen gehad en ik heb 400 VIERHONDER sterren gehad ik geen bundel gekocht maar hij staat wel zo geregistreed

    hebben jullie dat ook????
     
  4. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij MK: DD krijg je 400 sterren in plaats van 250 :)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is het spel echt de moeite waard want lees hier zowel negatief als positief.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind hem echt de moeite waard. Zoals al eerder is gezegt, die persoonsgebonden voorwerpen zijn erg leuk.
    Wat ook echt heel tof is gedaan, is dat het echt uitmaakt wie je neemt in je team.
    De singleplayer is heel erg tof (maar dan moet je hem wel minimaal op 100cc zetten) en de multiplayer is echt waanzinnig!
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet 't niet..
    Zou ik voor Mario kart gaan of F-zero..? Ze lijken me allebij erg leuk, maar ik mag er maar 1 kopen..
    Wat is jullie mening erover? Welke beviel jullie beter?
    Alsvast bedankt:)
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ga zelf voor MarioKart om de multiplayer fun en die is zeer geslaag moet ik zeggen k heb al een aantal leuke uurtjes errop zitten.
    Daarnaast ga ik voor de echte race ervaring voor PGR2 want zo'n spel heb ik nog nooit meegemaakt wat ontzettend lekker rijdt dat.
    Fzero spreekt mij niet zo aan.
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    F-Zero GX is meer voor die hards want blijkt erg moeilijk te zijn.
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben die-hard!:cool: Maareh.. Dan denk ik dat ik toch voor mario kart ga :) Mocht ik hem toch nog niet leuk vinden, dan ruil i 'm wel :)
    Bedankt :)
     
  11. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet absoluut voor F-Zero GX gaan MITS je Mario Kart 64 bezit en niet van plan bent de LAN functie te gebruiken...

    in de Edge kreeg Mario Kart ook maar een 5, het is echt tegenvallend als je Mario Kart fan bent. Alleen de LAN functie maakt het 't kopen dan waard. Als het je 1e Mario Kart wordt, dan kan je 'm overigens wel veilig kopen :)
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tegenvallend? Mario Kart?? Ik vind het weer een ouderwets heerlijk spelend spel! Echt hoor,niks mis met deze game, zelfs als je Mario Kart 64 hebt
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind er ook niks mee, in tegendeel zelfs!
    het is gewoon het oude vertrouwde geweldigde mario kart in een nieuw mooi jasje met enkele veranderingen/verbeteringen, wat wil je nog meer?
    het is in iedergeval dat de eerste keer dat het ook leuk is om in je 1tje te racen, in de vorige versies was de ai nooit zo goed, maar daar is gelukkig verandering in gekomen :)
    er zitten een paar hele mooie circuits in met leuke obstacels

    dit spel ademt gewoon de echte nintendo sfeer uit, het is ook erg grappig om alle caracters te zien en horen.

    met 2 mensen op een kart was erg wennen, maar ook erg uitdagend, het is vooral grappig dat de persoon die achteropzit naar links en rechts kan slaan als tegenstanders er langs willen :D

    hopelijk binnekort ook online, net zoals halo via xbconnect, dat lijkt mij helemaal super :9
     
  14. chief Tom

    chief Tom Console collector

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool lijkt me leuk (ik heb wel nog geen GC).
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook maar de 50cc + 100 cc cups zijn we heel erg easy maar daarna word t veel moeilijker:9 en goafer:p
     
  16. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er ook weer een ghosthouse stage en een bowsers castle stage in...die vond ik bij mk64 super...ben ze bij deze game nog niet tegengekomen
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    bowser wel gohst weet ik eiglijk niet :eek: maarre je ken toch ook niet meer springen :confused: dat mis ik wel:9
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een demo van deze game gespeeld in de winkel, tsja leuke game, maar ja, ik ben altijd bij nintendo gebleven tot en met de N64 naar toen hadden ze me wel erg teleurgesteld qua spellen aanbod en had ik dus besloten geen gamecube te halen, achteraf een goeie beslissing, misschien dat ik binnekort nog een 2e handsje haal met zelda, mario kart en fzero, maarja, dan moet ik wel genoeg geld hebben :9
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben nu bezig met alles op 150cc te halen en de special cup op 100cc is ook al redelijk pittig.
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb alles op 50cc en 100cc, dat is goed te doen. Toen startte ik de 150cc en begon met mushroom cup en dat was ff slikken. Is ook nog gelukt maar de flower cup en de laatste cup...mmmmm...

    BTW, wat is jullie snelste tijd op het baby park parcours? Ik zit nu op 1: 14: 98 met snelste rondetijd 9s58
     

Deel Deze Pagina