[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Al hoewel de vorige screens misschien wat tegen vielen zijn er vandaag weer nieuwe vrijgegeven, en deze laten toch wel weer zien waartoe Fable in staat is. _O_ Xbw heeft ze nog niet gepost, dus zal ik jullie door moeten verwijzen naar een nieuwspost op een andere gamesite.
     
  2. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste screenshots vielen inderdaad een beetje tegen, maar als je dan de ingamebeelden ziet van die trailers: _O_ . Dat ziet er echt prima uit hoor! :p

    Enne, op die link die jij gaf ( http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1265) zijn echt geen gloednieuwe screenshots hoor, ik had ze allemaal al een keer gezien O-) .
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat je ze allemaal al gezien hebt, want zeker een groot gedeelte is nieuw.
     
  4. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Mss dat jullie het nog niet weten maar ik heb het in deze thread eerder in Oktober over Sam gehad en die is nu al sinds 4 November bij Lionhead aan het werk en woont in bij Peter Molyneux in Bargate House...nu speelt hij nog meer Fable*)

    Edit: die 12 screens heb ik een tijdje geleden al gezien
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vertel eens meer inside information 8)
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Werkt hij er nu!? Lucky bitch..:eek:
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat mocht hij volgens mij niet, Sam moest iets tekenen dat hij geen info zou geven, of tenminste iets in die trant :)
    Correct me if i'm wrong :)

    EDIT: Hier 1 van zijn posts die hieraan verwant zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  8. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehehe en Sudeki ligt ook over 3 daagjes in de schappen he?
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  10. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik zal er wel naast zitten maar op Xbox.nl staat fable voor winter 2003..... (de release) klopt dit ???
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar ga er vanuit dat het niet klopt.. Die 12 screens zijn trouwens toch echt vandaag gepost hoor. :confused:
     
  12. Neej, tis gewoon Zomer 2004, punt :)
     
  13. jjk

    jjk Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb ergens gelezen dat hij op 5dec uit zou komen.. '
    beetje gekke datum maarjah, ze zullen het nog wel niet bijgewerkt hebben..
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat geloof ik ook wel :) Staat ook op die site, maar het zijn gewoon geen 'nieuwe' screenshots, een paar weken terug had ik deze al eens gezien. Misschien gewoon een foutje van XboxArena ofzo, of ze wilden gewoon weer Fable een beetje onder de aandacht brengen :)

    Enne over de releasedate, ga maar gewoon uit van Zomer/Najaar 2004; dan wordt je iig niet teleurgesteld
     
  15. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Sam heeft een vette NDA (Non Disclosure Agreement) getekend en mag dus niks over het spel vertellen wat onder die NDA valt...doet hij dit wel dan krijgt hij een flinke boete en ontslag.

    Ik heb de afgelopen jaren al zo vaak geprobeerd om iets uit zijn strot te trekken over de spellen van Lionhead maar hij laat echt niets los. Sam kwam al bij Molyneux in de tijd dat Black and White nog in de maak was om het spel te testen en bugs te zoeken...je kan de naam van Sam ook achter in het boekje van B&W vinden onder Testers "Sam vantilburgh <- beetje verkeerd getypt in het boekje".

    Sam speelt ook de volgende games al: B&W2, DIMITRI, Unity, BC en The Movies.

    En hij laat helemaal niks los erover...soms zegt ie weleens iets maar dan staat dat ook net vers ergens op het internet. Als ik hem vraag wat hij mij bijvoorbeeld over Fable kan vertellen wat niet onder zijn NDA valt dan zijn dat alleen maar dingen die al bij het grote publiek bekend zijn.

    Volgend jaar ga ik heel misschien naar Londen toe voor een paar daagjes of wat langer om Sam op te zoeken als wij beiden tijd hebben en ik het geld en hopelijk zal ik dan ook een bezoekje mogen brengen aan Lionhead Studios. Er is dan ook een kans dat ik Peter Molyneux zelf zal ontmoeten...zal dan wel zorgen dat ik een digitale camera bij me heb.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wie is dat? Sam?
     
  17. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk maar eens op de pagina's 29 t/m 34 van deze topic als ik het goed heb
     
  18. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft echt zoveel mazzel :cool:
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit word echt een vet spel!!
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    WHAAAAAT!!!!

    moet je hier eens kijken:
    http://www.xbox.com/nl-nl/fable/default.htm

    en wat staat daar als releasedate??

    juist: December 2003!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

    loopt de officiele site van Xbox achter (lijkt me sterk) of zou het echt zo kunnen zijn??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina