1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] met een 56K-modem Live!??

Discussie in 'Games' gestart door xboxgangsta, 18 nov 2003.

  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    met kabel Live!??

    ik heb overal al gezocht en de zoekfunctie gebruikt maar ik kan nergens iets vinden over de minimale snelheid van je internet waarmee je Live! kunt spelen, heb een 56K-modem.. is dat genoeg? oja, en ik weet mijn upload en download snelheid niet..

    kan iemand mij helpen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, je kan niet met een 56k modem on-line met Xbox Live

    Je moet een breedband verbinding hebben voor live! ADSL/KABEL

    Uit de FAQ

    Hoe snel moet mijn internet zijn voor Xbox Live?

    Jouw provider moet aan de volgende eisen voldoen. >


    De minimale download, upload en ping snelheden zijn:
    Download snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)

    Dit kan je testen met www.speedtest.nl of navragen bij jouw ISP (internet service provider)
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    *sigh*
    zoek maar beter, ff gecheckd had het binnen 56 sec....
    maar ja ik ruleer....:cool:
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, ik wil je er wel op wijzen dat overal waar Xbox Live genoemd wordt als vereiste BREEDBAND ook genoemd wordt. Ik begrijp natuurlijk dat je niet meteen weet wat dat is, maar dat betekend hogesnelheids-internet als 't ware :)

    56k modem is erg lage sneheid, zeg maar gerust de laagste snelheid! :)
     
  5. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    met adsl lite (nu 384 up en 128 down) paar weken terug nog 256 up en 64 down kon je ook op live
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nogmaals je kan een connectie maken met een prut verbinding, maar dat wilt niet zeggen dat je gewoon kan spelen. Soms lijkt het dat je geen lag hebt, doordat sommige games naar de download kijken ... maar je upload geeft dan de problemen ...door een 64kb up connectie word de verkeerde positie doorgegeven aan de host.. Problemen komen dan bijv voor bij MotoGP2 (springende moters) en MM3 (niet kunnen tikken van de tegenstander)

    Je hebt een breedband connectie nodig om live te kunnen spelen
     
  7. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat jij nu zegt klopt. Rest mij wel te zeggen dat ik met mijn @home basis (middenpakket) 8 van de 10 keer totaal geen problemen heb. En dan heb ik het dus over Crimson skies, Top spin enz...

    Ok ik moet er niet aan gaan denken om een game te gaan hosten, dat weet ik ook wel dat dat verkeerd gaat. Maar eerder genoemde spellen lopen goed (in die 8 van de 10 keer). Spellen lopen vloeiend en zonder lag (anders natuurlijk al lang gemerkt vooral bij top spin natuurlijk)

    Maar goed, ik zal maar besluiten met het zeggen dat je inderdaad veel beter een breedband connectie kan hebben (check idd de FAQ) met live, omdat het dan dus 10 van de 10 keer goed gaat en dat je dan ook kan hosten.

    Ow ja nog ff voor de topicstarter, overal waar ze het hebben over Xbox live (advertenties, internet, enz...) staat er ook gewoon bij dat je moet beschikken over een 'high speed or broeadband internet connection'... Dus... :)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  8. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    kan niet neem ADSL
     
  9. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan nog het feit dat je op veel servers "gekickt" wordt als je met een lage snelheid binnen komt......bijv. bij Rainbow6 3 & unreal championship......want spelers met lage snelheid cq ping zijn daar gelijk te herkennen.....zou ook erg moeilijk worden om over het beeld springende tegenstanders te elimineren......hahaha het valt voor mij zo al niet mee om iemand te raken voor ze mij neerknallen...hehe
     
  10. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het nu juist, ik heb daar dus nog geen last van gehad. PAs geleden ook crimson skies bijv. met een maat van mij tegen 12 anderen en ik was gewoon goed en vloeiend in beeld.

    Maar ja boeiend, ik ga uit van mijn eigen ervaringen en die zijn redelijk positief dus... (en voor die gasten die gaan zitten zeuren, breedband staat echt in de planning bij mij, maar w8 nog heel ff'tjes)
     
  11. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ey Fardo wordt je er nooit moe van om steeds hetzelfde te moeten uitleggen? :+ Of heb je het inmiddels onder je ctrl-V staan ;)
     
  12. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    heey

    Mijn verbinding is 384/128 Kbit/s. Dat is de minimale snelheid die je nodig hebt voor live. Maar kan je dan alle spellen wel gewoon vloeiend spelen, zonder dat je een hoge ping heb. Of heb je daar toch echt een snellere verbinding voor nodig??? Met de pc kan ik er wel mee online zonder hoge ping!

    thnx
     
  13. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat moet gewoon goed lukken hoor :)
     
  14. Cyberia

    Cyberia Guest

    Als ik het goed begrijp kan je dus met ADSL Lite (384/128 Kbit.s) ook Live gaan zonder problemen? Of moet ik ook op andere dingen letten behalve de download- en uploadsnelheid?

    Cyb
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb je kan dan gewoon on-line (zijn wel de minimale snelheden)
     
  16. Ik heb ook Adsl-Lite. Sinds die upgrade Begin November speelt het echt prima op live met Lite. Daarvoor had je echt last van die te lage upload snelheid.
    Als ik nu heel af en toe een keer een beetje Lag heb ligt dat aan iemand anders, de rest heeft er dan namelijk ook tegelijk last van. Zodra die persoon dan gekicked is is het over.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2003
  17. Cyberia

    Cyberia Guest

    Thanks...

    Cyb
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
  19. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook lite en het speelt over het algemeen perfect, had alleen vanmiddag ff last van lag tijdens TopSpin, maar ik heb idd ook wel last van springende motoren tijdens Moto GP, vroeg me al af hoe dat kwam, maar als een maat van me de game host springen de motoren ook, op zich geen probleem, dus lekkah boeien!
     
  20. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Is downstream van 384 en upstream van 96 redelijk, want ik heb geen zin om over te stappen naar wanadoo of een ander. Tis zo'n gedoe allemaal.
     

Deel Deze Pagina