Xbox-games huren?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nusti, 18 nov 2003.

1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Kun je in Nederland Xbox spellen huren? Ik kom bij deze vraag omdat ik in dit uit zijn krachten gegroeit dorp (Tilburg dus), nergens Xbox games kan huren, terwijl je met PS2 wordt doodgegooid. Ik heb met de videotheken gebeld en bij videoland vertelden ze me dat het werd afgeraden door het hoofdkantoor?????:mad: Bij filmclub kwamen ze met het verhaal dat MS geen verhuurlicenties heeft uitgegeven, waardoor het illegaal zou zijn om het te verhuren.
    Ik vind het erg jammer omdat een hele hoop games leuk zijn om even te spelen , maar niet de moeite waard om te kopen......en ik lees regelmatig op het forum dat mensen Xboxgames huren. Kan iemand mij vertellen hoe het nu zit????

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sony zit in de filmbusinsess. Die kunnen die spellen makkelijk introduceren bij videotheken..

3. ThRiLLsEaKeR

ThRiLLsEaKeR crimson fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf kom uit loosduinen ->gemeente net naast den-haag en ik heb hier welgeteld maar 1 verhuurder (eigenlijk een gamesverkoper) voor 5euro80 per 3 dage

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    in driebergen bij pcmedia.nl kun je ze een week huren voor zon 8 euro..ook moet je een lidmaatschap nemen van een antal eurotjes. Oudere games zijn vaak rond de 4 euro ps voor een week.

5. Sebas 444

Sebas 444 SeaS

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb bij mijn Videoland ook maar 3 _O_Xbox_O_ spellen te huur ik heb het gevraagd en zij zeggen dat ze nix binne krijgen (er liggen namelijk wel dozeijnen met ps2 spellen en cube spellen ook :confused:) Vaag jammer :confused:

6. Neverstop

Neverstop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Videoland hier in Alphen hebben ze idd ook alleen PS2.

Bij de videotheek "Downtown" in Zoetermeer hebben ze wel alles en niet 1 of 2 maar een stuk of 15 per console, voor een normale verhuur prijs. Zeker de moeite van het huren waard dus.

Dus iedereen: Videotheek Downtown in Zoetermeer ;).

7. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel degelijk spellen te huur voor de xbox kom gewoon in het altijd leuke ede *) wonen daar hebben ze bij verschillende zaken games te huur waaronder filmclub(je hebt wel gelijk dat er bij filmclub weinig games zijn maar ze hebben ze welen meer dan 3:9 hehe)

Ik wens je veel suc6 met Rentalgamehunt

Eagle4

8. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Almere verhuren 2 van de 4 videotheken die ik ken Xboxgames. De STER en Videoplaza ofzo :{

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik vind het allemaal erg leuk om (weer) te lezen dat je overal in nederland xboxgames kunt huren behalve in het gat waar ik woon....en om nu elke keer naar ede of waar dan ook om een spel te huren is natuurlijk onzin. Wat ik WEL graag wil weten waarom ik het hier niet kan huren. Willen de verhuurbedrijven niet omdat Xbox volgens hun niet populair genoeg is? als dat nl. zo is wil ik vragen of iedereen even filmclub/videoland tilburg wil bellen of ze xboxspellen te huur hebben :+, misschien doen ze het dan wel. OF is het echt zo dat er helemaal geen spellen verhuurd mogen worden? en dat die paar adressen het gewoon illegaal doen

Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  10. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    hehe wat is het nummer dan?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    bijm ij in hillegom hebben ze helemaal NIKS!

12. menno x

menno x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hier zo spellen huren in zwolle een vriend van mij ript ze en ze ze op zijn gemodchipte xbox hij heeft spellen die nog lang niet uit zijn 2 maanden geleden had hij the simpsons hit & run al
    Bij videotheek videoland kan ik ze huren

13. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    daar willen ze niks van wete! :D

14. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Harderwijk zijn er 2 zaken die Xbox Games verhuren.

Multimedia Store heeft er zo'n...8, omdat volgens hun de Xbox momenteel minder wordt verkocht dan de N64 en Playstation (yeah, what ever :p)

En bij de Videoland zijn er toch wel zo'n.....50 Xbox games die je kunt huren.

15. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Arnhem bij videoland hebben ze er een hele berg van elke nieuwe goed titel hale ze zowel xbox ps2 en gamecube maar ik huur ze nooit

16. gerjan

gerjan Guest

Ja hier in harderwijk ook, oh was al gezegt:) jeetje al de 3e hardewieker hiero:)

17. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In A'dam begint het langzaam meer te worden.
    ik weet nu 2 videotheken hier die ze verhuren.
    maar de meeste zitten tog egt in Hoofddorp.

18. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    In HORST bij de Ster Videotheek hebben ze ALLE Xbox games te huur. Daarnaast ook de GC en PS2 games. Top videotheek dus.O-)

19. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    hee neverstop kom jij uit alphen a/d rijn? das namelijk mijn stad/dorp. en daar verhuren ze idd geen xboxspellen

20. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niet ergens een site waar je xbox games kunt huren?

Deel Deze Pagina