Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Drone is een watje man :+
     
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    hl was soms wel schrikken, verder weet ik niet meer, k wordt niet zo gauw bang (moet eerder lachen)
     
  3. rich11224

    rich11224 Guest

    soms schrik ik wel eens met halo als je je omdraaid en er staat zon zombie achter je maar ja daarna knal je zijn kop er af en loop je gewoon verder
     
  4. Godsend

    Godsend Guest

    precies :D
     
  5. rich11224

    rich11224 Guest

    schrikken is iets anders dan bang zijn bijvoorbeeld ik schrik soms van zon zomie achter me maar ben totaal niet bang en knal zijn kop er af en storm het leger van the flood binnen en knal ze overhoop zonder angst dus je hoeft niet bang te zijn om te schrikken ;)
     
  6. Godsend

    Godsend Guest

    precies :D
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hahha hhhahahahahaaaaaaaaaaa vette humor! hmm effe denken, halo, zombies, koppen eraf? volgens mij haal jij 3 spellen door elkaar? halo, resident evil en kingpin?
     
  8. rich11224

    rich11224 Guest

    oh ja ???? oh ja jij bent ook al zon mierenneukertje. . . hoe moet ik ze dan noemen??? stel je voor dat ik naast je zit halo te doen. . hey kaliet . . kijk uit . . er staat een klein grommend gemuteerd mensachtig popetje achter je.!!! dus noemen wij het voor het gemak een zombie en niet en euh. . klein grommend gemuteerd mensachtig halo popetje wijsneus!!!!!!!!!!!!!!
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Kinders...gedraag U...
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahum, hij bedoelt een combat-form Flood, en bij die knakkers kan je de armen en het hoofd afschieten...
     
  11. jojojack

    jojojack XMONK

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Tomb Raider 1. Dan kom je in zo'n verlaten vallei, komt er opeens zo'n T-Rex brullend om het hoekje! Snel terugrennen van waar je kwam om veilig weg te kruipen, lukt het niet meer om er op te klimmen! Dan draai je je om en wat zie je? Een bek vol tanden en daarna nix meer want dan ben je er geweest.

    En verder vind ik zoals vele Aliens versus Predator ook fantastisch om je de stuipen op het lijf te jagen. Ik hoop dat AvP ook nog eens als First Person Shooter op de XBOX komt, met xtra veel facehuggers!!!
     
  12. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    met stip en voor mij nog altijd de enste game ooit : super mario, zoals dat mannetje eruit ziet brrrrrrr
    Nee dus, maar wel absoluut de top: Project Zero, die is dus echt freaken. Voordat je je eerste spook mag fotograferen zit je al 3 keer tegen het plafond van de zeer vette tussenfilmpjes en toen dan eindelijk dat spook op kwam dagen raakte ik zo in paniek dat ik geloof ik alles heb gefotografeerd behalve het spook, Hierna met hartslag 200 controller weggelegd en een half uur later weer opnieuw geprobeerd
     
  13. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Been There...done that ;)
     
  14. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident evil door die kut zombies schrik je je dood 8)
     
  15. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je resident evil 1(op de ps1)

    in het begin van het spel waar die zombie een mens op aan het vreten is en zich dan omdraaid (die ogen DIE OGEN )
    AAAAAAAAAAA dat zal ik nooit meer vergeten

    ja dat was het eerste spel dat ik op de ps1 gedaan heb ,en het heeft meteen een goede indruk achtergelaten
     
  16. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou in Unreal zat toch zo een eng stuk gewoon......

    Loop door een gang heen met bloed op de muren en lichaamsdelen op de grond....loop je een stukkie verder...hoor je steeds een geluid....net of er een deur dichtgaat een klap dus...maar dan gaat langzamerhand de lichten uit en is het pikke donker en dan komt er een groot beest uit een deur en dan moet je kapot knallen :D:D
     
  17. sneaky

    sneaky Guest

    euhm resident evil 3 om 1 uur snachts met slecht het beeldscherm als licht.Echt vet eng... Ow jah en ik was een keer in mun eentje aan het multilayen met halo in dat sneeuw level met voertuigen. Er is een moment in het waaiende geruis sound dat je zon vet evile stem hoort....
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Resident evil, vooral als je weer wat mede slachtoffers tegenkwam en je wist dat die het haasje waren.
     
  19. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even vluchtig deze thread doorgelezen en ik mis toch heel duidelijk de game Clive Barker's Undying _O_

    Is een spel voor de PC en helaas nooit echt heel bekend geworden, maar damn daar zitten dus echt behoorlijk enge passages in. Spel doet heel veel met suggestie... echt brilant hoe je bijvoorbeeld allerlei schaduwen over een glazen dak ziet bewegen en net op het moment dat je denkt dat er niets meer gaat gebeuren springen er van die leipe creatures door het glas naar beneden. Geluid is dan ook nog eens onwijs goed!

    Een aanrader voor mensen met een sterk hart 8)
     
  20. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zat return to castle wolfenstein te spelen bij die tombe en dat was een jaar of 3 geleden as bes wel scary voor de rest heb ik die rvaringen niej zo gauw kheb ut meer bij films
     

Deel Deze Pagina