Je zag het al. NFS:U krijgt van GamePro ( hiervoor GameQuest) een vette 6! Hoe kan dat nou? Ze zeiden dat het racen erg slecht was. Je hebt nauwelijks controle over je auto. En je hobbelt maar een beetje over de weg. En het verkeer waar je langscheurt rijden naar een onzichtbaar punt ergens in the middle of nowhere! En als er een "verkeers"auto over het kruispunt rijdt moet hij precies jou hebben om zich te laten pakken. Of dit nou allemaal waar is vraag ik me af, maar ik vind het dan zeker wel tegenvallen. Een matige 6 voor een voorspelde topgame!
Hmmm, vreemd. Ik zou zowiezow NFS: U laten liggen en voor PGR2 gaan maar dit had ik dus echt niet verwacht! Nog even op de andere reviews wachten.
khoop dat andere reviews iets anders zeggen, anders ga ik flink baleh, want ik hgad dit spelleke tog wel graag willen hebben
De PS2 demo viel mee, maar de pc demo... Ik had het gevoel dat ik de bal in een flipperkast was. De PS2 versie zal waarschijnlijk meer scoren door de online optie.
Dan begrijp ik niet waarom ze het dan zo laten afweten met rijden. Kijk bij drag racing begrijp ik et. Maar is het dan ook zo vervelend bij het circuit?
Ik vind de GamePro veel slechter dan de gamequest. Ik vond 'm eerst veel overzichterlijker en die Sven kan echt geen covers maken, met z'n domme tekeningen.
Tja je kunt wel iedere game van te voren tot een topper bombarderen, maar dat hoeft dan natuurlijk nog niet waar te zijn.
Haha je hebt helemaal gelijk. En ze ronden de cijfers af. Nee ik denk dat GamePro een beetje TE streng wordt.
Dat vond ik nou ook leuk, dat ze 8.7 enzo gaven. Kon je net ff beter dat spel "analyseren". Het is ook helamaal door elkaar gegooid, en het ergste is nog wel dat er geen poster bij zat.
Ze moeten echt ff hun muiltje houden ik heb nu de hele versie hier op me pc en deze game ruled gewoon simply ik hou niet van race games maar de owned gewoon vooral over het i-net enzo.
Ben jij nu echt Mojoo of.. NFS: U leek me trouwens wel mooi te worden, iedereen was er hastikke positief over, dit zou de nieuwe standaard worden voor arcade-racen Zo zie je maar
Is wel aardig spel. De diepgang is echter bijzonder veel lucht, het is leuk dat je je auto zelf kan vormen, maar who cares. Het racen zelf is ook aardig. Zoals je hoort alles aan het spel is aardig, maar niet bijzonder. Het concept is gestolen, de graphics zijn aardig maar doen maar een ding goed, en dat is het glimmende wegdek nabootsen. Het racen is slechts aardig te noemen. Gamespot heeft 't denk ik ongeveer bij 't goede eind.
nou wie gaat er nou om die stomme 6 de game niet kopen da vind ik dus nergens op slaan ik weet zeker als ik die game heb ben ik er wel weken zoet mee want met die demo al ben ik nog steeds aan het spelen (heb hem al iets van 3/4 weken) achja als je uitgaat op die 6 en de game niet koopt ga je een grote fout aan dan zou ik als ik jou was dan hem gewoon nog ff testen
Nou de game krijgt alsnog een 8.6 gemiddeld op gamerankings. Het krijgt een 8.8 van IGN en dat zou toch wel moeten betekenen dat er ook wel wat aardigs in deze game zou moeten zitten. Zelf vond ik het racen complete bagger want ik krijg echt dat ding niet goed onder controle en wat dat betreft zou ik PGR2 nemen want dat speelt als een zonnetje. Wat wel een pluspunt van de game is zijn de gfx maar die zijn op de 3d kaart die ik heb al niet meer te zien Nog een groot pluspunt is het drag racen...en dat is zo ongelofelijk vet!!!!! Heb zelden zulke snelheid meegemaakt en in die demo ging je geeneens op je hardst. Ik zou voor PGR2 gaan maar als je wat geld over hebt..of een leeg cd'tje want ik zou 'm zowiezo eerst ff uittesten voordat je er 70 dure euro'tjes voor neer legd.