Sega GT Online zal twintig november in Japan verschijnen. De game zit echter nog vol bugs en foutjes. dus nog ff wachten...
Vreemd hij zou eigenlijk de 14de hier in de winkels liggen... Jammer hoor, ik vind GT 2002 "lekkerder rijden" als PGR... wel veel goeie berichten over PGR2 vooral besturing zal beter zijn... maarja in GT Online kan je leuk om auto's racen, lijkt me wel een leuk idee.
Het leuke is dat je bij Sega GT Online leuke Live opties hebt zoals ruilen van auto met een andere speler (toch?). Persoonlijk vind ik de besturing van Sega GT beter dan PGR, vooral bij snelle auto's (slechte wegligging). Maar dat is slechts mijn mening De graphics van PGR waren wel een stuk beter en verwacht dit natuurlijk ook bij PGR2.
Jo, Sega GT Online, lijkt mij de vetste online autoracegame. Nl. omdat er veel banen zijn om online op te racen (geloof 23 banen, waarvan 15 nieuwe i.verg.m. broertje sega gt), auto's winnen van tegenstanders en onderdelen ruilen, vette wagens MET MERK (incl. 40 nieuwe wagens i.verg.m. broertje sega gt), graphics zijn helemaal ge-update, en ik wil racen op een racebaan, dit in tegenstelling tot pgr2, al gespeeld en gezien dus, maar dan race je toch weer in een stad/dorpje, niet cool (vind IK)! Wel vette graphics pgr2 (maar ja het gaat mij om het RACE-gevoel)!!! Maar ik wil tunen en echt racen niet straatracen weetje.... Bovendien is de prijs beters... Vind het alleen jammer dat XBOXWORLD deze game niet eerder heeft dan de consument, zodat je een degelijke review kan lezen... Maar goed, ik heb hem dus besteld en verwacht hem vandaag of morgen. MZZLS Marcel
SEGA GT Online pas op 28 november Bij de meeste on-line shop in de UK is de release date verschoven naar 28 november, en de japanse versie is laatst verschoven naar begin December (was begin november). Ik denk dat ze hem tegelijk willen uitbrengen met PGR2, net als DTM Racer die waarschijnlijk ook pas de 28 uitkomt.... codemasters heeft hem nu al vier weken achter elkaar verplaatst naar een week later.
ik wacht eerst even reviews af doe ik bij elke game. Sega gt vond ik wel een goede racer weleens bij een vriend van mij gespeeld tunen is wel goed gedaan alleen geen ala granturismo Wel een toppertje ben alleen benieuwt of sega gt online beter word en of het niet lagt op live enzo
Re: SEGA GT Online pas op 28 november Ja dat zag ik ook, maar hoe kan het dan dat er mensen bewerem dat de game op sommige plaatsen al tekoop is!?