[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk dit is tenminste een gegronde reden. _O_

Maar wat voor reden geven ze dan aan dat je het spel nog niet binnen hebt?

Ow ja nu ik erover nadenk, ik heb ook een minpuntje:
    Toen ik mijn spellen gepre-ordered had beloofden ze xbox keyrings, die dingen heb ik nog steeds niet binnen gekregen... Heb ze al wel een mailtje verstuurd maar daarin zeiden ze dat het onduidelijk was wanneer hun die dingen binnen zouden krijgen.

En ook die tennisballen van top spin nog niet ontvangen, wederom weer een mailtje gestuurd en daarin zeiden ze ook dat ik die nog zou ontvangen, alleen wat later vanwege de drukte. Heb echter nog niets gezien...

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tjsa ze mailden zaterdag dat het klaarlag om maandag opgestuurt te worden.

Als je dan dinsdag nog niets hebt valt dat toch vies tegen. Ook is dit gewoon dom, volgende keer is gamerelease dus niet mijn eerste keuze als het gaat om een spel kopen, daar maken ze het op deze manier zelf naar.

heb alweer gemailt maar nog niets terug, ben benieuwt wat ze zeggen.

3. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Heej in Best??? ik woon in Oirschot :D

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb louter goede ervaringen met gamerelease, tot nu 4 toe spellen daar besteld en ze allemaal op tijd binnen gekregen

alleen topspin duurde iets langer, maar dat kwam omdat ik niet bij de eerste zending zat, kan gebeuren...

de spellen zitten overigens in seal

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar jij werkt daar gewoon. Dat is al lang duidelijk... ;) :+ :+

6. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    ze mailen nu nog niet eens meer terug....Ik zou tegen iedereen die hier kijkt willen zeggen voorlopig gamerelease maar niet te vertrouwen, ze mailen dingen die ze niet waarmaken en mailen me vervolgens niet meer terug.

iedereen die nu iets bij gamerelease wil bestellen zo ik zeggen koop voor die paar euro extra maar bij gcshop, ik vind dit echt geen professione stijl meer.

7. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    paar euro extra? gcshop is goedkoper hoor.

8. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon ook in Best!

Ik heb wel goede ervaringen met gamerelease.nl, als de prijzen zakken van een spel, en je hebt 'm al besteld en aanbetaald, dan krijg je het spel gewoon voor de laagste prijs.

9. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    heel goed te vertrouwen, ik heb al m'n games op tijd gekregen, goede service, goede prijzen, gewoon TOP!

/Mod Fardo:Banner wederom verwijderd. Geen spam hier

10. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    nou ik zit hier anders nog steeds zonder spel en ze mailen me ook niet meer terug, komt neer op
    Game Niet op tijd
    Geen goede service (mailen niet meer terug)

tjsa prijs deed ik het voor maar ik had nu toch liever gewilt dat ik het voor 3 euro extra op gcshop had gekocht, daar heb ik gelukkig wel alleen maar goede ervaringen mee.

ook nog niets, als je die naam die onder je e-mail berricht staat opzoekt in het telefoonboek vind je ook niets. Beetje raar als je het mij vraagt.

ook de bedrijfsnaam: Wij Verkopen Alles vind ik een beetje onprofessioneel.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  11. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ach maar tot nu toe NFSP:underground nog nergens anders gezien voor 48€ hoor ! gamerelease.nl wel!

12. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    tjsa maar 48 euro betalen en niets krijgen..... betaal ik voortaan liever 5 euro meer en heb hem dan 5 dagen later binnen, Ik wacht nu al 1,5 week op mijn spel, terwijl het er zaterdag al zou zijn.

13. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Gamerelease is echt wel te vertrouwen, heb soul calibur 2, true crime en rainbow six + headset besteld en keurig op tijd.

Bij Gcshop komt het vaak voor dat als je een spel pre ordert, ze hebben soms niet voldoende games om iedereen te voorzien. Dus dan krijg jij ze een week later.

Ze zijn beide te vertrouwen.

14. Lord_Snake

Lord_Snake teh pwn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel meer van die berichten gezien, maar de gasten van gamerelease zelf springen er elke keer boven op en beginnen dan uit te vallen... valt me tegen van ze, opzich zag hun site er leuk uit.

15. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2

dat kun je nou allemaal wel zeggen maar ik heb nog steeds niets ontvangen. En steeds als ik ze mail zeggen ze dat het er aan komt (eerst zaterdag, toen dinsdag) nu is het woensdag en ik heb nog steeds niets.
    Ook mailen ze ineens niet meer terug.

als ik zaterdag nog niets heb en ze mailen niet meer terug dan ga ik dat telefoon nummer achterhalen en zal ik ze wel eens opbellen.

16. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Mr. Ed, vind het lullig voor je dat mijn ondertitel weer eens waar blijkt te zijn :)

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dit zeg jij aan de hand van 1 ervaring?!
    Ok ik vind het inderdaad erg lullig voor je M.ed, dat meen ik serieus! Ik zou er zelf ook niet blij mee zijn natuurlijk. Maar wij hebben van ons thuis af ook een bedrijf (woninginrichting) en soms heb je er ook een klant tussen zitten waarbij echt alles verkeerd gaat... (soms afhankelijk van toeleveranciers) Maar het wil dan niet meteen zeggen dat wij niet te vertrouwen zijn (we bestaan niet voor niks al meer dan 65 jaar)

Maar ik vind ook dat aart een nieuwe bril op zijn hoofd mag zetten zodat hij ook al de positieve reacties kan lezen. Dan kan hij dus ook meteen zijn sig veranderen in: en je weet het, Aart heeft bijna altijd gelijk :+ ;)

18. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    ja kijk ik kan best begrijpen als er iets verkeerd gaat. Maar dan zou het wel zo klant vriendelijk zijn om dat even duidelijk te maken aan mij en geen loze beloftes te doen.

als ze dat doen kan ik er begrip voor opbrengen, op deze manier niet.

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja daar heb je helemaal gelijk in!
    Al moet ik zeggen dat dat bij ons bedrijf ook wel eens vergeten wordt.... Druk druk druk :)
    Maar ja het valt niet goed te praten idd

20. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    is er iemand die sinds dinsdag 12.30 nog een mailtje terug heeft ontvangen van gamerelease.nl??
    als dat zo is weet ik namelijk zeker dat ze me negeren.

Deel Deze Pagina