Sinds ik mijn lieve doosje he,b heb ik aardig wat games bij elkaar gesprokkeld, maar waar ik een beetje hopeloos van werd is dat grote aangekondigde games en die gehypt zijn/waren en dergelijk steeds maar worden uitgesteld, wat vinden jullie hier nou van, en laat je mening horen. Ik vind het niet prettig om te horen wanneer een game word uitgesteld maar dat kan natuurlijk goed zijn dat er nog dingen verbeterd moeten worden en dan vind ik het best, maar zeg dan ook geen datum die jullie denken. Zoals True Crime wordt uitgesteld, ik denk a verbeteringen, maar nee allemaal bugs en dergelijk hoorde ik hier van mensen(heb de game niet gekocht dus) Dus wat vinden jullie hier nou van!Dat uitstellen van games!
Is kut natuurlijk als je er op zit te wachten, maar als die extra tijd gebruikt wordt om het spel beter te maken, dan heb ik er niet zo'n probleem mee hoor.
Als het wordt uitgesteld vanwege reclame campagnes oid vind ik het wèl erg, maar als er een paar bugs in zijn gevonden en het duurt wat langer vind ik het jammer, maar niet (zo) erg
uitstellen van games kan je niet voorkomen dat gebeurd en ik vind dat er van geen enkele game maanden van te voren al een deadline moet liggen want dat reden ze 9 van de 10 x niet en of worden afgeraffelt, ik vind gewoon een game is klaar wanneer ie klaar is en niet anders. vind niet echt dat mensen hierover moeten zeuren want een game wordt vaak heus niet voor niks niet gereleased tenzij jullie spellen met zwaar veel bugs willen spelen?
Nee oke dat wil ik niet maar zeg dan ook geen release datum denk ik dan bij mij zelf zeg dan iets van richting december januari en niet iets precies
Het hangt ervan af, als bijvoorbeeld een game wordt uitgesteld om bugs eruit te halen, dan heb ik er geen problemen mee, word het spel er alleen maar beter van. Maar waar ik wel een hekel aan heb is dat games in de VS al uit zijn en hier pas later uitkomt omdat bijvoorbeeld de Duitse versie van het spel nog vertaald moet worden. Dan moeten wij daarop wachten terwijl hier de games niet vertaald hoeven te worden, hier kan ik me ongeloofelijk aan ergeren.
dat is dus zo zwaar balen.. zit je elke dag af te tellen dat je dichterbij je spel komt en dan... issie bijv. 3 maanden uitgesteld! en dat is zo frustrerend dat je je doos het liefst het raam uit wilt smijten! maarja dan maar een spel kopen om die 3 maanden door te komen!
tsja als ze de tijd nog nodig hebben moeten ze die tijd maar nemen, Beter wat later en goed afgewerkt spel als zo'n afgeraffelt spel dat de release moet halen.
Ja dat vind ik ook, maar het stomme is dan hebben ze er veel tijd aan besteed en mat meerdere malen uitgesteld zijn er nopg fouten en dat vind ik nu erg jammer
Ik heb liever dat een game wordt uitgesteld en wordt geperfectioneerd dan dat het uitkomt er er toch teleurstellingen in zitten die verholpen hadden kunnen worden. Hierdoor wordt de spel alleen maar beter.
Bugs zijn echt voor een console niet te harden, laat ze dus maar mooi alles eerst afmaken ipv af te raffelen zoals de meeste spellen op de PC
Ik vind dat ze spellen van goedde kwaliteit moetten bezorgen, want 60 euro is bestwel erg veel ! Als ze het moetten uitstellen maak er dan wat mooi's van. BTW die spellen mogen wel goedkoper !
Ja, maar dit mag wat mij betreft alleen in "noodgevallen". Ten eerste heeft niet iedereen Live, en ten tweede is Live daar niet voor bedoeld. Anders krijg je dadelijk dat er allemaal games gereleased worden vol bugs, omdat ze het later wel ff denken te kunnen fixen.
Dat vind ik nou ook neit de bedoeling want de mensen die dan geen live hbben zitten dan met een probleem en voorlopig zijn dat er nog wel wat..
en gta double pack wordt ook altijd uitgesteld en nu weet ik nie meer wanneer ie uitkomthoop voor kerst
Dat hoop ik ook, zit er al wel een tijdje op te wachten voor de release datum mar dan is het wel weer irri wanneer die weer wordt uitgesteld....