Ik heb rollercoaster tycoon en de uitbereidingset attractie en bochtige banen.die 2 laatste zijn uitbereidingsets. En als die derde installeer en als ik dan wil spelen zegt hij: Exception Raised-Access violation Error Location:Unknown Wat kan ik dan doen om dat wel te kunnen spelen
ja ik heb van die 3cd's zijn het alledrie de originele.vroeger kon ik het spelen en heb et eens gewist uit mijn pc en later er nog keer opgezet en nu wil hij nier meer installeren
En je hent ze gewoon in de goede volgorde geinstaleerd? Zo ja, probeer het eens bij een vriend.. Dan kun je zien of het aan de CD ligt!
ik heb het geinstalleerd bij mijn zus haar pc en het is ook zo.en ja ik heb ze in de goede volgorde geinstalleerd.
Niets, als er eenmaal krassen op zitten doet hij het niet meer... Ik denk dat hij een bestand niet meer kan vinden!
Ja.. ik denk het. Misschien heeft iemand anders hetzelfde probleem gehad en opgelost... Dus wacht nog maar even af!
Ik heb ooit eens een heel vage oplossing hiervoor gehoord! Maar ik zou het niet zomaar proberen! Iemand vertelde ooit eens dat je krassen met (witte) TANDPASTA kon wegpoetsen! dat je cd's het erna weer deden! Maaruh je zegt zelf dat je die foutmelding krijgt als je hem opstart! Dus hij installed wel zonder een fout aan tegeven? Dan denk ik eerder dat het aan de instellingen van je pc ligt! FF al die dingen checken! maarjah suc66!
ik kan het helemaal installeren en als ik dan op afspelen duw dan gaat hij naar dat scherm en zegt dat.