u'r so right anciensunlight! Volgens mij een een verschijnsel van de laatste set releases. BV Counterstrike draad lees ik door deze poep ook niet meer.
Maar inmiddels zelf een uur gespeeld (na de 4-0 geloofde ik het voetbal wel en werd de tv uitgezet en de Xbox en radio 1 aan!
Nu drie klasses doorgereden en me prima vermaakt. Staal en bronse medailles vind ik onzin. Daar hoef je enkel het gas voor in te drukken om de challenge te halen, maar dat maakt voor de gameplay overall volgens mij geen bal uit.
Wat vooral mijn eerste indruk is dat de game echt mega uitgebreid is. 100+ carchallenges, 100 arcade en daarnaast het hart van de game de kudo challenges verdeeld in diverse klasses. Daarbij kan ik bijna niet uitdrukken hoezeer de handling van de auto's mij bevalt. Ook zijn op meer wijzen kudos te scoren (draft, goodline en nog een paar zaten niet in deel 1), waar de goodline mij aanspreekt als speedfreak. De bredere banen bevallen mij tot nu ook beter dan de ultra smalle banen die toch erg aanwezig zijn in deel 1, misschien uitdagend maar ook met een hoge irritatie factor.
Voorzover (en heb nu toch wel een aantal uur gespeeld alle events bij elkaar en vandaag) durf ik de stelling wel aan dat dit de beste racer tot heden op Xbox is! (iig single play dan, maar live zal wel snor zitten).
/edit voor allle mensen zonder geduld. Als je mij vraagt hoe ik aan de game kom, negeer ik je. De post wordt enkel gemeld bij de moderatoren. Gebruik de f*cking zoekfunctie maar
Laatst bewerkt: 19 nov 2003