Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je helemaal gelijk in. Maar dit spel is toch wel behoorlijk 'near perfect'.. voor deze tijd, met deze generatie consoles, etc. Natuurlijk komer in de toekomst spellen die dit spel weer zullen verbeteren, maar alles staat als een huis.

2. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me zo'n goed spel en krijg 'm ook nog 's samen met een abo op XBM kan ut nog btur.

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    nee jij hebt natuurlijk die forum incident niet meegekregen. Het heeft me zover gekregen om me gebanned te laten worden. En die reviews slaan ook weer nergens op. Freedom fighters een 9.3 |:- (is maar een voorbeeld) ze beginnen echt een gamespy niveau te krijgen.

4. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    oja

oja ff teruglezen he......??? 35 pagina's geloof ik, ik doe ook nog andere dingen op 1 dag..

maar bedankt voor de info sonic.....

gr

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Re: oja

Graag gedaan. En even ter info, er is al 3 keer gewaarschuwd in de afgelopen 5 pagina's.. En nu allemaal ontopic pls.

ontopic: Ik zou niet teveel op reviews afgaan (al zegt een 9.5 gemiddelt op gamerankings wel iets natuurlijk voor de ongelovigen ;)). Dit is echt een 'probeer het zelf en kijk of de hype klopt' spel.. Voor mij overtreft hij alle verwachtingen.

6. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat forum incident dan...?

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo, in de eerste klasse sta ik bij de Cone Challenge nu 281e van de wereld, niet slecht dacht ik zo :)

Toch nog even oefenen om Mirik te verslaan, die 4e van de wereld staat bij die Cone Challenge (!!!!).

Trouwens, keertje racen Marius :)?

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja uhh daar gaat het niet om lijkt mij.

Maar goed...ik ben het neit helemaal eens met wat Marius zegt. Een game die een slecht cijfer krijgt kan vaak toch best heel erg leuk zijn en daar heeft ie gelijk in. Maar als het gaat om een 9.5 of een 8.5 boeid het niet zoveel meer. Deze game is bijna perfect en ik denk dat er weinig race games zijn die aan deze game kunnen tippen.

9. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    aha

w8 maar tot ik dat spel heb, maarja zal de 28e pas zijn, dus je kan nog ff oefenen

10. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    wel cool dat er iets van 100 auto`s in de game zitten...
    maar hoeveel banen heb je nu precies?:confused:
    enne..zijn er ook nog nieuwe gamemodes?
    en kun je je eigen muziek luisteren in de game?
    alvast bedankt voor jullie antwoord;)

11. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Wind Waker kreeg geen 10. Verder is een 9.5 wel hoog, als je bedenkt dat IGN PGR1 en MotoGP 2 maar 8.8 gaf.

Maar de 9.8 van GT3 bewijst dan weer dat de cijfers niet altijd veel voorstellen.

12. Gameking NL

Gameking NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, laten we gewoon w8en tot de 28e en dan zelf gassen door de steden...:) Weet iemand een winkel waar je daadwerkelijk het spel kan krijgen op de release datum? Meestal zit je dan nog 7 dagen te w8en totdat je het ziet verschijnen bij de MR. Bart Shit en zijn concurrenten. En in dat pre-orderen geloof ik ook niet meer, de vorige keer was het zelfs 14 dagen later dan de release terwijl het wel al in de winkel lag. :{

13. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    ja, sorry, als je het zo bekijkt is een 9,5 inderdaad heel erg hoog. En TWW kreeg idd geen 10.

14. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry...ik krijg steeds meer het gevoel op de creche te zitten hiero. Ik kom hier graag. Omdat het, het enige xboxforum is waar echt leven inzit en een vrij goede site is. Ik weet het ik ben geen moderator...toch wou ik dit ff kwijt. Ik heb `m ook niet en ik wacht totdat ik `m heb...Voor al diegenen die hier te zitten zeuren...Get a life!!!

Back on topic. Weet iemand al welke cd er bij de eertse batch PGR2 exemplaren zit? Omdat Maleco 3 versies uitbrengt.

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    u'r so right anciensunlight! Volgens mij een een verschijnsel van de laatste set releases. BV Counterstrike draad lees ik door deze poep ook niet meer.

Maar inmiddels zelf een uur gespeeld (na de 4-0 geloofde ik het voetbal wel en werd de tv uitgezet en de Xbox en radio 1 aan!

Nu drie klasses doorgereden en me prima vermaakt. Staal en bronse medailles vind ik onzin. Daar hoef je enkel het gas voor in te drukken om de challenge te halen, maar dat maakt voor de gameplay overall volgens mij geen bal uit.

Wat vooral mijn eerste indruk is dat de game echt mega uitgebreid is. 100+ carchallenges, 100 arcade en daarnaast het hart van de game de kudo challenges verdeeld in diverse klasses. Daarbij kan ik bijna niet uitdrukken hoezeer de handling van de auto's mij bevalt. Ook zijn op meer wijzen kudos te scoren (draft, goodline en nog een paar zaten niet in deel 1), waar de goodline mij aanspreekt als speedfreak. De bredere banen bevallen mij tot nu ook beter dan de ultra smalle banen die toch erg aanwezig zijn in deel 1, misschien uitdagend maar ook met een hoge irritatie factor.

Voorzover (en heb nu toch wel een aantal uur gespeeld alle events bij elkaar en vandaag) durf ik de stelling wel aan dat dit de beste racer tot heden op Xbox is! (iig single play dan, maar live zal wel snor zitten).

/edit voor allle mensen zonder geduld. Als je mij vraagt hoe ik aan de game kom, negeer ik je. De post wordt enkel gemeld bij de moderatoren. Gebruik de f*cking zoekfunctie maar

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het is inderdaad denk ik ook de beste racer op de Xbox tot nu toe, maar perfect is ie niet vind ik.

Ook al heb je best een gevoel van snelheid in het spel, de 30 FPS is goed te merken aan hoe snel de omgevingen aan je voorbij gaan. Ik speelde net na een potje PGR2, weereens even Burnout 2, en dan merk je dus wat je mist in PGR2.

Vind het echt jammer dat Bizarre Creations niet gewoon voor 60 FPS gekozen heeft, dan maar wat minder mooie omgevingen denk ik dan.

Maar goed, dit is waarschijnlijk wel het enige minpunt aan 't spel, dus minstens een 9 is een goeie score vind ik.

17. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

kom maar met je reply sonic :cool:

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    dat is echt dikke bullshit, in mijn zeer nederige ogen :D Men is gegaan voor realistische graphics, niet voor arcade graphics (wat ook mooi kan zijn) met een dikke blur. Als ze die ook bij PGR2 zouden gebruiken (á la MGP2 bv) ziet het er ineens ook stukken sneller uit. Heb je eigenlijk al wel met snelle auto's geraced? Het is idd geen 60, maar de framerate is zo soepel en stabiel dat ik het persoonlijk echt een non-argument vind om hierover door te blijven gaan. Dit zijn echt de meest gedetailleerde graphics voor een racegame ooit en het loopt heerlijk soepel..

Ik heb vandaag heel wat uurtjes gespeeld. Heb nu 12 Platinum medailles in de Kudos World Challenge en 6 Gold medailles. Voor minder ga ik niet. Dan duurt het wat langer, maar heb je ook wat.

Ik heb met Mirik op Live nog een paar potjes geracet. Het loopt ook supersoepel en je kunt iedereen (alle 8 (max)) kraakhelder verstaan, mits je verbinding goed is. En daar had ik geen problemen mee. Nadeel is wel dat ik op Live instap met 0 Kudos (je KWS Kudos tellen niet mee voor je Live ranking) en ik zwaar werd ge-ownt door mensen met veel betere auto's binnen dezelfde klasse.

Dus rest mij niks anders dan zoveel mogelijk auto's te unlocken met de challenges! No problem, nooit eerder had ik zoveel plezier aan een single-player racespel. Ja, misschien dat Gran Tourismo 1 en Microproses Grand Prix 1 uit '93 in de buurt komen.

Btw, zelfs de cone-challenges (die ik in PGR1 toch wel met tegenzin deed) vind ik super. Komt allemaal omdat de auto's echt een heerlijke wegligging hebben..

[edit:)
    :cool: Ben ik ondertussen al zó voorspelbaar? :eek: :D

19. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

/offtopic Kijk is uit je raam ;)

/ontopic Ben moe, post morgen mijn impressies wel :cool:

20. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Da`s goed nieuws. Want deel 1 vond ik zelf medicore. Ik begin er nu toch steeds meer naar uit te kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina