Music Mixer

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 5 nov 2003.

  1. Sebas 444

    Sebas 444 SeaS

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Irrie dat je xp nodig heb hij stond op mijn veralnglijstje, maja nu ik dit hoor niet meer :mad:
    maare kan iemand me een link geven van dioe revieuw site :)
    ik vind het erg jammer het lijkt mij wel cool om MP3 en dat soort bestandjes op je Xbox te zetten
     
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het ook via laptop? want ik heb 98 op me PC
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit lijkt me wel lachen beetje klote met die liedjes enzo. Alleen wel benieuwd hoe dit in zijn werkiong zal gaan, maar we zullen met smart afwachten_O_
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... op dimplus staat hij op 17-11... zouden zij hem dan binnenkrijgen... misschien ff wachten en daar bestellen
     
  5. luckylane

    luckylane Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar op wat voor termijn moet je dan denken, wanneer hij eventueel in nederland verkrijgbaar is ?

    Ik ben dus echt opzoek naar z`n systeem, een spelcomputer welke ook meteen een grote hoeveelheid mp3`s/wma`s kan afspelen via een harde schijf of gebrande dvd ...

    Deze combinatie begint er al behoorlijk op te lijken, maar dan wel compleet met music mixer.
    Kan je de UK versie of de amerikaanse versie ook afspelen via een nederlandse XBOX, of werkt de Xbox ook met regio`s net als een dvd-speler :confused:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de xbox werkt ook met regio's, maar in engeland is de music mixer wel uit (en dat is onze regio)
     
  7. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem van dvdcrave binnen gekregen kostte me wel 50 euro in totaal. Ik ga zo ff dat programma downen zodat ik mp3tjes op mijn Xbox kan zetten. :)

    Nieuwe Karaoke is trouwens best duur je moet via een code registreren en dan kost het $1,99 voor een liedje bij http://www.xboxkaraoke.com/
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    @Sgaapy: Maar is die wel vet dan en is hij de moeite waard om hem te kopen?

    Ontopic: denk wel dat ik hem ga aanschaffen!
     
  9. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem niet weer nieuw gekocht hebben (mischien 2ehands). Eigenlijk is het dezelfde player die al in de Xbox zelf zit maar dan met Karaoke en wat extra functies.

    Ik zou hem alleen kopen als je heel graag mp3s op je Xbox wil zetten of van plan bent om er veel mee te gaan karaoken. Mixer is eigenlijk te veel eer voor dit ding. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  10. EricGOD

    EricGOD *******

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer uit

    Wanneer komt deze nu uit in Nederland?
    Iemand een idee?
     
  11. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet.
     
  12. gerjan

    gerjan Guest

    ook lekker zinnig antwoord, hij komt wel, en anders bestel je hem op een engelse site, is toch pal
     
  13. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ken je allemaal met die music mixer leg het me is uit:confused:
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ikke heb m vandaag binnen gekregen :D Allemaal wel grappig! Mp3 tjes kunnen nu tenminste legaal naar de xbox getransporteerd worden, en ook die jpg'jes afdraaien is een leuke aanvullen. Heb zelfs ook al ge-expirimenteerd met de karaoke functie! Lache hoor!

    Ik heb m overigens besteld bij www.cd-wow.com.hk voor 40 euros incl verzenden.... ze zijn zeer voordelig daar!!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  15. E_Man

    E_Man Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook wel erg leuk. IS het alleen zonder Live ook wel leuk genoeg???
     
  16. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    jawel hoor! Live gebruik ik helemaal niet! De songs die ik bij www.Xboxkaraoke.com heb gekocht, download je gewoon met de pc, en zet die dan over naar de xbox. Via Live is er nog niet eens content beschikbaar!
     
  17. JaysonX

    JaysonX "THE" X !

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is Music Mixer verkrijgbaar in Nederland ?
    (Buiten internet om ..... dus in een winkel).
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ehb van de week een brief gekregen dat ie klaar lag bij Dimension plus. Ik hbe alleen het spel al een tijdje geleden gecancelled, maar ze zullen em daar dan vast en zekr wel hebben (duh)

    Weet neit of ze ook ergens anders uit zijn, lijkt me wel.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik hoef 'm niet, maar ik vind het belachelijk dat je persé Windows XP moet hebben.

    Mensen met een langzamere PC die geen Xp kunnen draaien worden op deze manier weer benadeeld.
    Beetje rare actie van Microsoft! :confused: |:-
     
  20. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    XP is gewoon veel meer geshcikt voor dit soort dingen denk ik. ze zouden ook patches kunnen maken natuurlijk voor Windows, maar is ook een btje omslachtig.

    Je hoeft het ook niet persé te hebben. Je hoeft geen MP3's te switchen naar je xbox, maar dit is volgens mij belangrijkste waarom mensen deze game kopen.
     

Deel Deze Pagina