Ik vind de nieuwe GamePro(vroeger GameQuest) niet meer leuk. Ik vond 'm vroeger zo goed omdat ie overzichtelijk was. Nu lijkt ie op de PU en die vind ik persoonlijk ook niet echt overzichtelijk. En het ergste is dat er geen posters meer bij zitten. Wat vinden jullie van de fusie.
Ik heb het nieuwe blad nog niet gezien, maar al wel de nieuwe site bekeken en van wat ik zag werd ik niet echt vrolijk. De GameQuest was mijn favoriete gamesblad, maar waarom ze dan zijn gaan fuseren met de PlayNation kan ik echt niet bevatten. Dat blad was kwalitatief gezien helemaal niets in vergelijking met de GQ. Ik wacht dan ook met beven af tot hij bij ons in de winkel ligt.
de pu ik ik echt zwaar kl*te. ze lullen echt te veel over hun vriendinnen, wat allemaal wel niet in het vliegtuig hebben meegemaakt enz enz enz enz..... de nieuwe gamepro vind ik in ieder geval beter dan de pu.maar inderdaad niet wat het zou moeten zijn! maar ik hou het zelf bij de OPM2 en bij Xbox Magazine!!
Wij vinden onszelf nu eenmaal heel, heel, heel erg interessant. Maar onze vriendinnen??? Die hebben we bijna allemaal niet. We hebben geen leven man. En ik maak helemaal niks mee in een vliegtuig, was het maar waar, saaie shit. JJ
Het grote nadeel van de gamequest was (misschien gamepro zelfde probleem) is dat het geen identiteit had. Ik bedoel de PU is er als je lekker ontspannen wat onzin wil lezen en je mooi ook nog even wat game info mee wilt pakken. Bovendien bestaat de redactie grote deel uit typetjes en heeft het een soort gezellige sfeer. Het Xbox magazine heeft een meer zakelijke look, gaat verder en serieuzer op dingen in is natuurlijk Xbox gefocust. En de gamequest ging daar altijd een beetje tussen in zitten had te korte reviews een paar maffe redactieleden die soms over hun prive leven gingen uitbuiten. Misschien hadden ze wel te weinig ruimte misschien was het wat anders maar het liep niet echt. Vreemd van uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen (hoewel JJ betrouwbaar?) dat een lid van de Gamequest/ pro redactie behoorlijk 'whacky' is hij slaagt er niet echt in om dit op papier over te brengen.
Ik vond de gamequest echt tof blad, heb geen abonnement ozo, maar had tenm beetje karakter... nu vind ik het echt bagger .. zonde
Pu is idd gaar (die mensen daar vinden zichzelf erg grappig en het is geschreven voor kinderen). GQ is al beter, maar ik kocht het vooral omdat het goedkoop was, want zo goed was het ook weer niet. Als ik nu hoor dat het slechter is geworden... Nee, geef mij maar Britse bladen, duur, maar wel kwaliteit.
Ik vind het wat minder serieuze juist leuk aan de PU. Voor serieuze humorloze blaadjes lees ik wel engels bladen of iets online. Humor stel ik wel op prijs.(humor is natuurlijk wel iets subjectiefs) Ik zie de PU meer als een goede actie film, die is per definitie zeker niet minder leuk/interessant dan een of andere diepgaande documantaire.
Hmm ik heb een groot vermoeden Verder, ach. Ik lees weinig magazines. Behalve de PU, simpelweg omdat ik daar al tijden lid van ben en ik niet in zie waarom ik dat zou opzeggen. Elke maand op zaterdagochtend dat ding lezen, misschien heb ik wat gemist, en weer beetje de andere platforms volgen. Ik zie geen noodzaak in het lezen van andere bladen, omdat die je simpelweg hetzelfde zullen bieden.
Me moeder had gisteren gamepro voor me gekocht, dus ik ff snel lezen. GameQuest was niet echt me favo blad, en ook gamepro zal dat niet worden. Ik lees liever XBM en de PU. Grootste tegenvaller: de review van rainbow six 3. In enkele zinnen wordt nauwelijks informatie vertelt. Over xbox live opties en de headset opties hebben ze het niet alleen. 'Je kunt zelfs in zo'n maf headsetdingetje brullen en 'je kunt xbox live opstarten om verdser terroristen te jagen. In plaats van dat ze daar is inhoudelijk over gaan schrijven ofzo. Nee, 15 zinnen voor รณ'n game, das niet goed. De rest gaat wel...
Ik heb het blad inmiddels en ik moet zeggen dat toen ik het even snel inbladerde ik het maar niets vond. Nu ik het echter wat beter heb gelezen valt het me eerlijk gezegt allemaal nog best wel mee. Oke bij dit eerste nummer ziet de cover er nogal goedkoop uit, zien de reviews/previews e.d. er nogal chaotisch uit doordat teksten en foto's door elkaar heen zijn gekwakt en is het grootste probleem van het blad dat ze er voor het eerste nummer simpelweg veels te veel games in hebben gestopt met als gevolg dat veel "grote" games een belachelijk kleine review hebben gekregen, maar desondanks leest het blad nog wel lekker weg. Ze krijgen van mij iig nog wel het voordeel van de twijfel... niet dat ik overigens veel keus heb aangezien er voor mij persoonlijk geen ander goed alternatief multiplatform gamesblad is.
Ik vond de gamequest al zwaar zuigen, en gamepro al helemaal, ik blijf gewoon trouw elke maand mijn pu en xboxmagazine(NL) en oxbm(UK) kopen, die zijn toch het beste
Ben het helemaal met je eens, k wou em gan kopen maar ik zag em liggen en het is echt een kleuterblad geworden dus die koop ik niet meer.
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat er een playstation blad gefuseert is met de gamequest en dat daar uit gamepro is ontstaan? Ik vond ze al aardig xbox negatief (lees de gamequest tijdens de xbox launch maar eens) en dat zal er wel niet beter op worden. Vaag dat het blad zich toch nog multiplatform presenteerd.
Het feit dat ze met een Ps2 only blad fuseren, laat wel zien dat ze idd bevooroordeeld zijn, imo. Ik heb het blad op de HCC even doorgebladerd, maar vond het niet veel soeps.