Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

1. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ja jammer dat er niet iets van een klein plattegrondje bijzit.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan beperkt je skillpoints nog bewerken, dit nadat je een nieuwe skillpoint hebt gekregen..

Mijn skillpoints zijn redelijk gelijk verdeeld.. Ik neig nu wat meer naar de balance toe omdat je door te sliden redelijk hoge scores op Live kan halen, die echt nodig zijn :eek:

Ik snap btw niet hoe mensen een combo van 12 miljoen punten uitvoeren.. Mijn hoogste is op het ogenblik 30000, en ik zit op 28% ^^

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als ik het goed heb zou vandaag XSN voor Amped 2 van start gaan, maar ik zie het nog niet staan?? :confused:

weet iemand meer?

/edit: hmmmzz... toen ik inlogde kreeg ik ineens 'You don't have access to this page', en daarna kreeg ik hetzelfde bericht bij het opstarten van de homepage (www.xsnsports.com)

volgens mij zijn ze hem nu aan het aanpassen... *)

Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik dus ook. zeer frustrerend

5. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Re: skilss

Zorg er in ieder geval voor dat je genoeg skill points hebt, bij big air en ollie. Dit heb je nodig om later nodig, om op moeilijk te bereiken plekken te komen. Dit is echt nodig bij de latere fotoshoots.

Ik sta nu #3 in de singleplayer, en kan nu dus event 4 doen, alleen deze is gewoon te moelijk om als 1ste te finishen. Met een beetje geluk kan ik misschien 2 worden, maar 1ste zit er waarschijnlijk niet in :'-(.

6. Gameking NL

Gameking NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die XSN sports ding, je moet je adres linken aan je gamertag. Vervolgens moet je je creditcard gegevens gaan versturen via je .net passport ofzo. Maar als het eenmaal werkt, dan is het volgens mij wel leuk om een soort van clan te vormen in Amped 2.....:D :D

7. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben gisternacht eindelijk #1 geworden in de singleplayer. En heb nu dus de legend opdrachten unlocked, maar de meeste hiervan zijn vrijwel onmogelijk, ik heb er pas 3 kunnen halen. Bij de legend opdrachten, moet bv nog moeilijkere photoshoots of pro rides halen. Soms zitten er ook best makkelijke opdrachten tussen zoals het halen van 1,000,000 punten in een afdaling.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Lol, ben ik nou zo slecht, of heb jij nou zo veel gespeelt :)

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm dat duurt voor mij dan nog wel een tijdje als ik zo goed wordt....

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    FOKKING HELL!!

amai, ik kom nog niet boven de 200.000 :'-(

of doe je dat ook met grinden over de kabelbaan ;)

11. Gameking NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dan echt van die enorm hoge scores halen? Ik bedoel, in een afdaling haal ik maar 150.000 ofzo en dan heb ik alle flips en grabs gebruikt:cool: . Ik heb het pas kort, misschien moet ik er nog aan wennen ofzo....:+

12. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Wanneer je karakter wat meer skills heeft, kan je op de redelijk grote sprongen gemakkelijk 50.000 punten halen, dankzij de style meter. En op de echt grote sprongen over de 100.000 punten :eek: :).

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Jaah maar ik kan nog neit helemaal goed omgaan met styles enzo, dus dat wordt weer even oefenen zeg ik dan maar. ik sta nu iets van 194 en heb nog neit echt heeeeeel lang gespeelt maar iets van kleine 6uur. maar de gaps vind ik erg lastig is er echt helemaal nbergens een kaartje ofzo??

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nope geen kaartje, bij je challenges list staan ze echter wel beschreven waar de gaps zijn..

Ik ben nu 125, 44% voltooid.. Zit nu echt bij zo'n irritante photoshoot, en zo'n irritante sponsor.. aargh

15. Gameking NL

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik heb een vraag. Ik ben nu beland in Laax (geloof ik) en de sponsor wil Stylish Aireals ofzo. ik heb alles geprobeerd maar kan iemand vertellen welke trucjes dat zijn? Ik heb alle graps en stands al geprobeerd maar ter vergeefs....Iemand???:confused:

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja, gewoon een hele grote sprong maken, en veel style in je tricks gooien =]

Dus zorg voor een big air, doe heel rustig een spin, zodat je veel style punten krijgt, en je bent er..

17. Gameking NL

Leuk Bevonden:
    0
    JAAA!! ik heb m gehaald, thnx he! Ik zat maar enorm snel te flippen en er kwamen echt geen punten bij ofzo. De truc is dus om langzame corkshrews te maken en dan te landen:9 :+

Laters*)

18. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Beetje laat antwoord, maar ik heb nu pas weer mijn kladblaadjes, met de grabs erop gevonden. Ik had er niet bij gezet, bij welke berg de grabs hoorden, maar volgens mij zat het zo:

Millicent 1: Palm: Melon + L
    Breckenridge: Crooked Cop: Melon + R
    Bear Mtn 1: Method: Melon + L + R
    Mt Hood: Mute Palm: Mute + R
    Laax 1: FS Mute: Mute + L
    Mt Buller: Japan: Mute + L + R
    New Zealand: Crooked Indy: Indy + R
    Millicent 2: Stale Method: Stalefish + L
    Bear Mtn 2: Poptrt: Indy + L
    Laax 2: ??????: Indy + L + R

En nog een paar die ik wel kan uitvoeren, maar nergens heb geleerd :confused::

BS Stale: Stalefish + R
    Tweaked Stale: Stalefish + L + R
    Shifty: Nose + L
    FS Nose: Nose + R
    Lein: Nose + L + R
    Shifty: Tail + L
    BS Tail: Tail + R
    Tail Poke: Tail + L + R

Wat ik wel raar vond, is dat ik L moest gebruiken, terwijl er door de pro`s was gezegd dat ik R moest gebruiken. En andersom :confused:. Misschien dat dit ligt aan de manier waarop je karakter op z`n board staat?

Als er iets niet klopt dan hoor ik het wel :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  19. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    je ben zeker ook bij new sealand. die sponsors zijn zo f*cking moeilijk.

ik zit zelf op rank #102

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    125%? is er dan al downloadable content uit :p

Deel Deze Pagina