Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. zeroxxl

    zeroxxl Koekert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraag; bij player swaps kun je spelers van de ene en de andere club wisselen, maar met het nieuwe samengestelde team kun je alleen maar "direct play" spelen. Hoe kun je nu met zo'n zelf samengesteld team een competitie starten?

    Alvast bedankt.

    Groeten Bas
     
  2. Ves007

    Ves007 Xboxisme Priester

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Al staat er SAvedzou ik het toch ergewoon over saven want het is niet altijd even duidelijk.
     
  3. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan staat er gewoon unsaved of saved, maar volgens mij doet hij het nu wel weer goed.

    Elp
     
  4. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey forumleden,

    De trainingmode is wel heel erg gemakkelijk, jammer dat ze daarop geen moeilijksheidgraad op hebben gezet.
    Bijna iedere vrije trap zit op training FK.
    En speel je dan in een match dan zit het bijna nooit.
    Maar toch wel goeie extra die trainingsmode, maar je hebt die niet echt meer nodig als je beetje matchen hebt gespeeld.

    Weet iemand of dat je spelers kunt maken want ik vind dat nergens, en kheb nochtans ergens (vraag me niet waar) gelezen dat je dat zou kunnen doen.

    Bey
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    bij mij lukt het nooit (de vrije trappen) ik mik mooi, mooi in dat groene dingetje, niet te hard en niet te zacht, op de goede plek, en goede efect geven, maar hij gaat er niet in?
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    blijkbaar geef je toch niet het goede effect of je richt verkeerd
    het is belangrijk dat je niet teveel effect geeft en rekening houdt met de positie van de keeper
    het hangt er natuurlijk ook vanaf met wie je schiet
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    met r.carlos, de beste vrijetrappen man.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Beckham is de beste man!!
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Met die injuries is het echt vaag!! Mijn mannetje komt altijd een maand later dan verwacht!!!!
     
  10. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ist zo dat als een speler vaker geblesseerd raakt het steeds langer duurt dat ie weer terug is,
    bij mijn team is bijvoorbeeld kezman snel terug maar litmanen duurt het soms wel een maand langer.

    ps.
    ik ben nu in career mode met QPR (2nd division) door gepromoveerd naar de premier league.
    enik heb laatst ook nog roberto carlos gekocht (100 voor pace!)
     
  11. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij mischien uitleggen wat die Posities allemaal inhouden.

    GK weet ik wel maar voor de rest snap ik er geen ruk van.

    Elp
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    central defender
    m: midfielder
    c : central
    l & r left and right
    en gewoon eeens bij bekende spelers kijken hé als bij ronalda bv een abc zou staan dan mag je verwachten dat abc aanvaller is
     
  13. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daar was ik ook wel weer achter, maarja het zijn véél meer getallen dan dit.

    Ik weet wel wat voor, midden en achter is alleen snap ik niet wat die dingen inhouden waar nog meer letters in zitten.

    zo is volgens mij Zlatan ST wat dat mag inhouden ik weet het niet, alleen dat het ergens voor is :)

    Elp
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    St is een striker.
    Rwm is rechter vleugel middenvelder.
    Cam in een Central attacking midfielder.

    Is eigenlijk best simpel en het spreekt allemaal voor zich. Zet ze anders ff neer waar je niet uitkomt dan kijk ik er wel ff naar voor je.
     
  15. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Danku ben nu een stuk wijzer geworden.

    Elp
     
  16. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een traag kutspel..
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :{ kun je je mening ook beargumenteren?

    waarom vind je het een traag kutspel?
     
  18. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey mensen, ik word echt helemaal parra van het feit dat ik maar niet kan scoren als ik alleen op de keeper af ga. Ik scoor wel, maar dat is altijd uit corners, in tweede instantie of als ik net de bal onder de keeper door kan tikken. Maar het gebeurt ook wel eens dat ik heel veel ruimte heb, een sprintje trek en op de keeper af ga en ik niet scoor. De keeper heeft hem altijd en het lukt me niet te scoren. Ik heb al veel geprobeerd, hard en zacht schieten, met de linker trigger de bal laag houden, enz. Is er een manier waarmee je wel scoort of is het gewoon onmogelijk in zo'n situatie te scoren|:- ?.
     
  19. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is denk ik idd de moeilijkste manier om te scoren in deze fifa, van ver is makkelijk, uitvallende ballen na een hoekschop en andere situaties waarbij de keeper net een bal gepakt heeft zijn meestal ook goed te doen, alleen van dichtbij... dit is natuurlijk logisch, probeer jij maar eens op een goede keeper af te stormen en hem er in te knallen, dat is echt niet zo simpel als je zou denken. wat ik probeer is op het laatste moment, terwijl ik aan al aan het schieten ben een ruk aan mijn linker thumbstikck geven, dan krul je hem soms heerlijk langs de keeper, soms schiet je hem ook heel ver naast enzo, maar ja... gewoon blijven oefenen, en dan vind je zelf wel manieren genoeg.
     
  20. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, gewoon niet moeilijk doen en als je voor de keeper staat B inhouden. Ondertussen kun je een hoekje kiezen met je linkerstick. Zo simpel als wat en net nog met 8-0 gewonnen op Semi-Pro...dat wordt Proffesional :).
     

Deel Deze Pagina