Ik heb een vriend die van plan is om een Xbox te gaan kopen. Ik weet dat er verschillende bundels zijn, maar welke zijn er precies allemaal en wat kosten ze? En als ze er nog niet zijn, wanneer dan wel? Ik denk dat zo'n overzicht van de huidige en toekomstige bundels ook wel handig is voor de mensen die nog geen Xbox hebben
de bundel die deze week uit is gekomen is: xbox 2 s controller brute force midtown madness 3 halo 2 maanden gratis xbox-live trail 229 euro volgens mij is er over toekomstige bundels nog niets bekend
ik ken er 2.. Xbox Massive Pakket (vandaag uitgekomen) Wat krijg je: Xbox 2 - S-Controllers Halo Midtown madness 3 Brute Force Gratis Xbox Live proefabbo voor 2 maanden Prijs: 229,99 (zie Mr. Ed hierboven) Meer info klik ---------------------------------------------------------------------- Limited Xbox aanbieding (zolang de voorraad strekt): Xbox 1 Xbox S-controller Halo Midtown Madness 3 Gratis Xbox live proefabbo voor 2 maanden Prijs: 199,99 Meer info klik
Ik heb namelijk iets gelezen over een zogenaamd Silver Bullit Pack Dit zit er in aan games: XIII + Rainbow Six Wie kan hier meer over vertellen??? Datum en prijs enzo?
er zijn tot nu 4 nieuwe bundels xbox bundel met controller s, halo, midtown madness 3, 2 month trial 200 euro xbox massive bundel: xbox, 2 controller s , brute force, midtown maddnes 3, halo 2 month xbox live trail 230 euro xbox silver bullit pack: xbox, controller ,Xlll, rainbox six 2 month trial 219 euro xbox true crime bundel: xbox, 1 controller s, true crime 199 euro
Weet je waar de silver bullit pack te koop is? Vind ik namelijk en hele mooie bundel en mijn vriend ook denk ik.
Nee, idd. Er was al een thread over de Silver Bullit Pack, met een link van Dixons, maar als je daar op klikt kom je wel op de site van Dixons, maar dan staat er iets van dat ze dat product niet hebben.
XIII is nog niet uit, die komt 4 december hier in de winkels te liggen, dan zal ook dat Silver Bullit pack eraan komen.
f·ck, ik had er nog helemaal niet aan gedacht dat XIII nog niet gereleased is. Als ie de Silver Bullit pack wil kopen, moet ie nog ff geduld hebben.
die true crime pack en silver bullit pack zijn allebei nog niet gereleasd ik denk ergens in december voor de kerst verkoop
er zal ook wel een gotham bundel komen, topgmes krijgen meestal bundels, project gotham racing 2 krijgt naam mijn zeggen 99% kans een bundel
Ik haat het wel altijd die bundels heb ik net een xbox gekocht 2 controller s en rallisport challenge wel relax maar had liever de pack die 1 week later uit kwam die van xbox massive bundel: xbox, 2 controller s , brute force, midtown maddnes 3, halo 2 month xbox live trail 230 euro. Of die met True Crime
Tja ik wil dus een xbox aanschaffen omdat ik PGR2 gewoon MOET spelen maar nu leek mij die silver bullet pack het meest relaxed! Maar ik kan er niks van terugvinden op I-net.... dus kan iemand hier mij een link naar geven ofzo??? thnx!